Nie tylko o Tibii i OTS...
Jak ustawić Fast Attack ?
W config.lua nie mam.
Vocation.xml nie posiadam.
Ver : 7.6
Podobno trzeba coś zrobić w game.ccp
Offline
a silnik sql czy xml bo w xml to w vocations.xml a w sql to w source napisac trzeba
Offline
XML ale to jest ver. 7.6 więc nie mam pliku Vocations !
Offline
Ja słyszałem że vocation.xml jest w 7.92.
Przeszukałem silnik 10 razy i nie ma żadnego pliku zaczynającego się na "voc".
Offline
daj linka do silnika i ci znajde gdzie sie to ustawia ;]
Ostatnio edytowany przez david 56 (2009-05-02 14:31:31)
Offline
game.cpp masz w source-->otserv i tam masz gdzies game.cpp otwierasz notatnikiem i
znajdujesz
Spoiler:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
By zrobić, szybszy atak zmniejszamy tę [b]2000 które mamy w linijce (niektórzy mogą mieć inaczej) na jeszcze mniejsze, jednak to jest "kulawy" (słaby) skrypt, gdyż w tedy wszystkie profesje będą walić tak samo szybko. Dlatego jeśli chcecie by np. knight walił inaczej niż sorc to zamieniacie ten (wyżej podany) kod na ten (niżej podany):
Spoiler:
switch(player->getVocation())
{
case 1:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 2:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 3:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1500, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 4:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
default:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
}
Pod słowem "break" obok słowa "case" macie numery od 1-4 i to są "profesje" (vocation)
1-sorcerer
2-druid
3-paladyn
4-knight
I w każdym kodzie danej profesji macie ustawioną szybkość ataku, np. w tym podanym kodzie knight ma podane 1000 czyli z tego co wiem 1 sekundę (raczej tak ) to jeśli chcesz możesz to zmienić ^^ I zmieniasz każdemu (ustawiasz) tak jak chcesz zapisujesz i kod jest już gotowe
Ostatnio edytowany przez david 56 (2009-05-02 14:55:29)
Offline
Widziałem ten temat na forum.otserv.
Sprawdzałem trzy razy - nie dziala.
Offline
Czytałem dokładnie.
Najpierw zmniejszyłem na 300 to nie działało.
Potem zmniejszyłem na 1 to też nie działało.
Offline
@Helluxzi nie czytasz postów
@top to zrób tak jak helluxzi mówił 1 sposobem
@Down chodzi o to żeby każda profa miała taki sam f attack, bo miałeś podane dla wyszstkich profesji lub dla osobnych xD
Ostatnio edytowany przez SZaKaL (2009-05-02 17:08:21)
Offline
@Up
Eee... Nie kapuje Cię O.o
Przecież ja nie mam vocations.xml w silniku bo to jest ver. 7.6 !
Offline