Nie tylko o Tibii i OTS...
Jak ustawiæ Fast Attack ?
W config.lua nie mam.
Vocation.xml nie posiadam.
Ver : 7.6
Podobno trzeba co¶ zrobiæ w game.ccp
Offline
a silnik sql czy xml bo w xml to w vocations.xml a w sql to w source napisac trzeba
Offline
XML ale to jest ver. 7.6 wiêc nie mam pliku Vocations !
Offline
Ja s³ysza³em ¿e vocation.xml jest w 7.92.
Przeszuka³em silnik 10 razy i nie ma ¿adnego pliku zaczynaj±cego siê na "voc".
Offline
daj linka do silnika i ci znajde gdzie sie to ustawia ;]
Ostatnio edytowany przez david 56 (2009-05-02 14:31:31)
Offline
game.cpp masz w source-->otserv i tam masz gdzies game.cpp otwierasz notatnikiem i
znajdujesz
Spoiler:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
By zrobiæ, szybszy atak zmniejszamy tê [b]2000 które mamy w linijce (niektórzy mog± mieæ inaczej) na jeszcze mniejsze, jednak to jest "kulawy" (s³aby) skrypt, gdy¿ w tedy wszystkie profesje bêd± waliæ tak samo szybko. Dlatego je¶li chcecie by np. knight wali³ inaczej ni¿ sorc to zamieniacie ten (wy¿ej podany) kod na ten (ni¿ej podany):
Spoiler:
switch(player->getVocation())
{
case 1:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 2:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 3:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1500, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 4:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
default:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
}
Pod s³owem "break" obok s³owa "case" macie numery od 1-4 i to s± "profesje" (vocation)
1-sorcerer
2-druid
3-paladyn
4-knight
I w ka¿dym kodzie danej profesji macie ustawion± szybko¶æ ataku, np. w tym podanym kodzie knight ma podane 1000 czyli z tego co wiem 1 sekundê (raczej tak ) to je¶li chcesz mo¿esz to zmieniæ ^^ I zmieniasz ka¿demu (ustawiasz) tak jak chcesz zapisujesz i kod jest ju¿ gotowe
Ostatnio edytowany przez david 56 (2009-05-02 14:55:29)
Offline
Widzia³em ten temat na forum.otserv.
Sprawdza³em trzy razy - nie dziala.
Offline
Czyta³em dok³adnie.
Najpierw zmniejszy³em na 300 to nie dzia³a³o.
Potem zmniejszy³em na 1 to te¿ nie dzia³a³o.
Offline
@Helluxzi nie czytasz postów
@top to zrób tak jak helluxzi mówi³ 1 sposobem
@Down chodzi o to ¿eby ka¿da profa mia³a taki sam f attack, bo mia³e¶ podane dla wyszstkich profesji lub dla osobnych xD
Ostatnio edytowany przez SZaKaL (2009-05-02 17:08:21)
Offline
@Up
Eee... Nie kapuje Ciê O.o
Przecie¿ ja nie mam vocations.xml w silniku bo to jest ver. 7.6 !
Offline