Sader604 - 2009-05-01 21:05:06 |
Jak ustawiæ Fast Attack ?
W config.lua nie mam. Vocation.xml nie posiadam. Ver : 7.6
Podobno trzeba co¶ zrobiæ w game.ccp
|
Cr@cker - 2009-05-02 05:21:11 |
a silnik sql czy xml bo w xml to w vocations.xml a w sql to w source napisac trzeba
|
Sader604 - 2009-05-02 10:05:20 |
XML ale to jest ver. 7.6 wiêc nie mam pliku Vocations !
|
Helluxzi - 2009-05-02 11:26:46 |
musi byc szukasz vocations i tam beda klasy postaci i na koncu atack speed czym miejszy dasz tym wiekszy jest atack speed
|
Sader604 - 2009-05-02 14:29:57 |
Ja s³ysza³em ¿e vocation.xml jest w 7.92. Przeszuka³em silnik 10 razy i nie ma ¿adnego pliku zaczynaj±cego siê na "voc".
|
david 56 - 2009-05-02 14:31:12 |
daj linka do silnika i ci znajde gdzie sie to ustawia ;]
|
Sader604 - 2009-05-02 14:42:28 |
http://files.filefront.com/Kozyrrar/;74 … einfo.html
|
david 56 - 2009-05-02 14:54:24 |
game.cpp masz w source-->otserv i tam masz gdzies game.cpp otwierasz notatnikiem i znajdujesz
Spoiler: player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
By zrobiæ, szybszy atak zmniejszamy tê [b]2000 które mamy w linijce (niektórzy mog± mieæ inaczej) na jeszcze mniejsze, jednak to jest "kulawy" (s³aby) skrypt, gdy¿ w tedy wszystkie profesje bêd± waliæ tak samo szybko. Dlatego je¶li chcecie by np. knight wali³ inaczej ni¿ sorc to zamieniacie ten (wy¿ej podany) kod na ten (ni¿ej podany):
Spoiler: switch(player->getVocation()) { case 1: player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID()))); break; case 2: player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID()))); break; case 3: player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1500, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID()))); break; case 4: player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID()))); break; default: player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID()))); break; }
Pod s³owem "break" obok s³owa "case" macie numery od 1-4 i to s± "profesje" (vocation) 1-sorcerer 2-druid 3-paladyn 4-knight I w ka¿dym kodzie danej profesji macie ustawion± szybko¶æ ataku, np. w tym podanym kodzie knight ma podane 1000 czyli z tego co wiem 1 sekundê (raczej tak ) to je¶li chcesz mo¿esz to zmieniæ ^^ I zmieniasz ka¿demu (ustawiasz) tak jak chcesz zapisujesz i kod jest ju¿ gotowe
|
Sader604 - 2009-05-02 15:07:06 |
Widzia³em ten temat na forum.otserv. Sprawdza³em trzy razy - nie dziala.
|
david 56 - 2009-05-02 15:09:24 |
By zrobiæ, szybszy atak zmniejszamy tê 2000
zmiejszy³e¶ czy zwiêkszy³e¶ ?
|
Sader604 - 2009-05-02 15:16:11 |
Czyta³em dok³adnie. Najpierw zmniejszy³em na 300 to nie dzia³a³o. Potem zmniejszy³em na 1 to te¿ nie dzia³a³o. :/
|
SZaKaL - 2009-05-02 16:17:46 |
@Helluxzi nie czytasz postów @top to zrób tak jak helluxzi mówi³ 1 sposobem :P
@Down chodzi o to ¿eby ka¿da profa mia³a taki sam f attack, bo mia³e¶ podane dla wyszstkich profesji lub dla osobnych xD
|
Sader604 - 2009-05-02 16:41:44 |
@Up
Eee... Nie kapuje Ciê O.o Przecie¿ ja nie mam vocations.xml w silniku bo to jest ver. 7.6 !
|