Sader604 - 2009-05-01 21:05:06

Jak ustawiæ Fast Attack ?

W config.lua nie mam.
Vocation.xml nie posiadam.
Ver : 7.6

Podobno trzeba co¶ zrobiæ w game.ccp

Cr@cker - 2009-05-02 05:21:11

a silnik sql czy xml bo w xml to w vocations.xml a w sql to w source napisac trzeba

Sader604 - 2009-05-02 10:05:20

XML ale to jest ver. 7.6 wiêc nie mam pliku Vocations !

Helluxzi - 2009-05-02 11:26:46

musi byc szukasz vocations i tam beda klasy postaci i na koncu atack speed   czym miejszy dasz tym wiekszy jest atack speed

Sader604 - 2009-05-02 14:29:57

Ja s³ysza³em ¿e vocation.xml jest w 7.92.
Przeszuka³em silnik 10 razy i nie ma ¿adnego pliku zaczynaj±cego siê na "voc".

david 56 - 2009-05-02 14:31:12

daj linka do silnika i ci znajde gdzie sie to ustawia ;]

Sader604 - 2009-05-02 14:42:28

http://files.filefront.com/Kozyrrar/;74 … einfo.html

david 56 - 2009-05-02 14:54:24

game.cpp masz w source-->otserv i tam masz gdzies game.cpp otwierasz notatnikiem i
znajdujesz

Spoiler:


player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));

By zrobiæ, szybszy atak zmniejszamy tê [b]2000 które mamy w linijce (niektórzy mog± mieæ inaczej) na jeszcze mniejsze, jednak to jest "kulawy" (s³aby) skrypt, gdy¿ w tedy wszystkie profesje bêd± waliæ tak samo szybko. Dlatego je¶li chcecie by np. knight wali³ inaczej ni¿ sorc to zamieniacie ten (wy¿ej podany) kod na ten (ni¿ej podany):

Spoiler:


switch(player->getVocation())
{
case 1:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 2:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 3:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1500, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
case 4:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(1000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
default:
player->eventCheckAttacking = addEvent(makeTask(2000, std::bind2nd(std::mem_fun(&Game::checkCreatureAttacking), player->getID())));
break;
}

Pod s³owem "break" obok s³owa "case" macie numery od 1-4 i to s± "profesje" (vocation)
1-sorcerer
2-druid
3-paladyn
4-knight
I w ka¿dym kodzie danej profesji macie ustawion± szybko¶æ ataku, np. w tym podanym kodzie knight ma podane 1000 czyli z tego co wiem 1 sekundê (raczej tak ) to je¶li chcesz mo¿esz to zmieniæ ^^ I zmieniasz ka¿demu (ustawiasz) tak jak chcesz  zapisujesz i kod jest ju¿ gotowe

Sader604 - 2009-05-02 15:07:06

Widzia³em ten temat na forum.otserv.
Sprawdza³em trzy razy - nie dziala.

david 56 - 2009-05-02 15:09:24

By zrobiæ, szybszy atak zmniejszamy tê 2000

zmiejszy³e¶ czy zwiêkszy³e¶ ?

Sader604 - 2009-05-02 15:16:11

Czyta³em dok³adnie.
Najpierw zmniejszy³em na 300 to nie dzia³a³o.
Potem zmniejszy³em na 1 to te¿ nie dzia³a³o. :/

SZaKaL - 2009-05-02 16:17:46

@Helluxzi nie czytasz postów
@top to zrób tak jak helluxzi mówi³ 1 sposobem :P

@Down chodzi o to ¿eby ka¿da profa mia³a taki sam f attack, bo mia³e¶ podane dla wyszstkich profesji lub dla osobnych xD

Sader604 - 2009-05-02 16:41:44

@Up

Eee... Nie kapuje Ciê O.o
Przecie¿ ja nie mam vocations.xml w silniku bo to jest ver. 7.6 !

www.dirt-bike.pun.pl www.narutototalgame.pun.pl www.mago1w.pun.pl www.kingdragons.pun.pl www.hajtownia.pun.pl