Nie tylko o Tibii i OTS...
@up
Gimp 2.6
Poszukaj sobie poradniki na hmm.. www.google.pl www.youtube.pl .
Srr za offtop.
Offline
Zbanowany
Dane thx. ;]
I Sory za offtop ;]
Offline
Ok będzie za ok. 5 min all ; p
#edit
Daj znac czy dobry
#Ps
Srr za offtop
#\/
Już
zrobiłem z taką błyskawicą bo wg. mnie lepiej wygląda, a jeśli nie chesz to masz bez:
Mam nadzieje ze się podoba
Jak nie to napisz. ; P
Pozdroo.
Ostatnio edytowany przez Dane323 (2009-04-08 15:21:01)
Offline
Dalo by rade zmienic ten zolty na mniej pizdzacy kolor?;s
/\
Hmm moze jakis lagodny odcien fioletowego?
!!!
No i zajebiscie dzieki ;* masz u mnie reputa!
Zapraszam do skladania zamowien na skrypty!!
Dan sprawdziles juz ten skrypt?
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-08 15:37:55)
Offline
Działa
Tylko że zrobiłeś mały błąd przy pracy (nic poważnego normalna rzecz ) a mianowicie chodzi mi o to:
doPlayerSendCancel(cid, "You have done this quest!")
Zapomniałeś o nawiasach ale to normalka. dzięki ; p
Dam Ci reputka za to ; ]
Offline
Umiesz zrobić tak ze np sorc wychodzi z maina to idzie np w prawą część mapy a druid w lewą wiesz jak zrobic taki skrypt? ;]
Offline
Zbanowany
Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.10(+ inne ,nie wiem jakie)
Ma być tak ,że nie będzie można otworzyć drzwi póki nie przejdziesz jakiegos questa...
Mniej więcej all opisane ^ =)
Offline
Zbanowany
@up Mam pytanie, czy Ty jeszcze robisz te mapki? O ile mi się wydaje to zakładałeś temat coś mniej więcej takiego "Mapki na zamówienie"
Sorki za taki mały offtop
Offline
1. talkactions
2. 8.4
3. biorę na gm komendę /tiquandas revenge
a na x=613, y=111, z=7 pojawia się ten boss
Proszę o takie coś
Offline
1. actions
2. 8.41
3. drzwi dla paru profek np sorc i drut i next drzwi dla knighta i pala
to bierz sie do roboty
Offline
Zbanowany
@YeTi'Q
Dam ci ten skrypt (szybciej) xD
w talckactions/scripts/revenge.lua
Spoiler:
function onSay(cid, words, param, pos)
if getPlayerAccess(cid) >= 5 then -- Jaki access może używać komendy (5 GOD)
doSummonCreature("BOSS",{x=613, y=111, z=7}) -- BOSS
doSummonCreature("Jego podwladni",{x=613, y=111, z=7}) -- jego potwory (czyli np.Gharbaran będzie i juggernauty)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"Teks ,ktory sie wyswietli gdy bedzie uzyta komenda!")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 12)
end
end
w talckactions/talkactions.xml
Spoiler:
<talkaction words="/tiquandas revenge" script="revenge.lua"/>
Mam nadzieje ,że pomogłem...
Ostatnio edytowany przez Maly Wizak (2009-04-09 06:32:56)
Offline
Knight :
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10091 then
if isKnight(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Knight.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Knight.')
end
return 1
else
return 0
end
end
Palladin :
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10092 then
if isPaladin(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Paladin.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Paladin.')
end
return 1
else
return 0
end
end
Druid :
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10093 then
if isDruid(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Druid.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Druid.')
end
return 1
else
return 0
end
end
Sorcerer :
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10094 then
if isSorcerer(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Sorcerer.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Sorcerer.')
end
return 1
else
return 0
end
end
Spoiler:
<!--door profesja-->
<action uniqueid="10092" script="door/paladin.lua" />
<action uniqueid="10093" script="door/druid.lua" />
<action uniqueid="10094" script="door/sorcerer.lua" />
<action uniqueid="10091" script="door/knight.lua" />
Offline