- Forum nie tylko o Tibii i OTS... http://www.tibia11.pun.pl/index.php - Skrypty do OTS http://www.tibia11.pun.pl/viewforum.php?id=11 - [8.X]Skrypty na zamówienie. http://www.tibia11.pun.pl/viewtopic.php?id=10581 |
Kowol - 2009-04-08 12:27:21 |
Witam, bede przyjomwac tutaj wasze zlecenia na actions/movement/talkactions. Kod:Rodzaj: np. actions, talkactions, movements Wersja tibii: np. 8.2 O czym ma być skrypt. Szczegóły, ew. screen jeżeli to ma być skrypt z rl |
Dantez - 2009-04-08 12:58:42 |
Rodzaj: nie wiem :P Actions chyba |
Kowol - 2009-04-08 13:01:33 |
Zeby sie nie pokazywalo to C++ widzialem gdzies taki skrypt, ale musisz umiec kompilowac. |
Dane323 - 2009-04-08 13:08:15 |
#up
Rodzaj: Actions |
Kowol - 2009-04-08 13:09:43 |
Wejdz data/actions/script i zobacz czy masz tam chest.lua lub quest.lua jesli masz pokaz tutaj jego zawartosc a zrobie ci skrypta, jesli niemasz to napisze ci go. Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local status = getPlayerStorageValue(cid,2222) local value = 2222 local nagroda = 2400 -- id nagrody local ilosc = 1 -- ilosc nagrody if status == -1 then doPlayerAddItem(cid, nagroda, ilosc) setPlayerStorageValue(cid, value, 1) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have found Magic Sword!") else doPlayerSendCancel(cid, "You have done this quest!") end end Poniej data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="TUTAJ WPISZ UID" script="magicsword.lua" /> Na mapie stawiasz skrzynke z uid i spisujesz je w miejsce TUTAJ WPISZ UID |
Mr Pawlo - 2009-04-08 13:18:10 |
Ja mam pytanie czy umiesz zrobic Second Promotion?( Np. Palladin-Royal Palladin-Shadow Hunter ) |
Kowol - 2009-04-08 13:31:10 |
Po 1 musialbys miec 4 nowe profesje, nie sa problemem ale nie znam konfiguracji tzn nie wiem jak ustawic ich atak itd ( z tym ty bys musial sie bawic) a moge zrobic ze idzie klika na cos i dostaje nowa profesje. |
Mr Pawlo - 2009-04-08 13:33:47 |
Może jaśniej > :) |
Kowol - 2009-04-08 13:40:56 |
Zalozmy ze masz juz zrobione noew profesje w vocationx.xml |
Mr Pawlo - 2009-04-08 13:45:33 |
Mi chodzi bardziej żeby zrobić npc, który sprzedaje second promotion, ale do którego można dopiero dojść po wykonaniu questa. |
Scizor - 2009-04-08 13:48:21 |
Mr Pawlo - Kod:http://tibia11.pun.pl/viewtopic.php?id=6206 |
Mr Pawlo - 2009-04-08 13:52:31 |
@Scizor Thx, ale nie bardzo sie na tym znam ;// Jeśli masz czas to mógłbyś mi przerobić te vocations.xml i na |
Kowol - 2009-04-08 14:13:24 |
Pisalem ze niewiem jak je skonfigurowac nieznam parametrow |
Dane323 - 2009-04-08 14:16:19 |
Oo dzięki! :D |
Mr Pawlo - 2009-04-08 14:21:11 |
@Kowol . Pisałem do Scizora jakbyś nie zauważył.. |
Dane323 - 2009-04-08 14:26:37 |
@up |
Kowol - 2009-04-08 14:28:52 |
Af sory ;p |
Mr Pawlo - 2009-04-08 14:31:33 |
Dane thx. ;] |
Dane323 - 2009-04-08 14:45:03 |
Ok będzie za ok. 5 min all ; p |
Kowol - 2009-04-08 14:59:41 |
Dalo by rade zmienic ten zolty na mniej pizdzacy kolor?;s |
Dane323 - 2009-04-08 15:48:02 |
Działa :D
Zapomniałeś o nawiasach ale to normalka. :) dzięki ; p |
Kowol - 2009-04-08 15:54:41 |
A no widzisz drobny blad ale zawsze, dzieki za reputa i za powiadomienie mnie o tym bledzie ;] |
~Per4x' - 2009-04-08 18:29:41 |
Umiesz zrobić tak ze np sorc wychodzi z maina to idzie np w prawą część mapy a druid w lewą wiesz jak zrobic taki skrypt? ;] |
Kowol - 2009-04-08 18:43:19 |
To juz chyba kwestia ustawienia The Oracle? |
Maly Wizak - 2009-04-08 18:50:09 |
Rodzaj: actions |
Mr Pawlo - 2009-04-08 18:52:43 |
@up Mam pytanie, czy Ty jeszcze robisz te mapki? O ile mi się wydaje to zakładałeś temat coś mniej więcej takiego "Mapki na zamówienie" |
YeTi'Q - 2009-04-08 19:45:24 |
1. talkactions |
~Per4x' - 2009-04-08 22:07:43 |
1. actions |
Maly Wizak - 2009-04-09 06:31:06 |
@YeTi'Q
w talckactions/talkactions.xml
Mam nadzieje ,że pomogłem... |
Fox - 2009-04-09 06:49:18 |
Knight :
Palladin :
Druid :
Sorcerer :
|
Kowol - 2009-04-09 07:13:51 |
Masz: Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local storage_questu = 1111 -- storage questu po ktorym mozna bedzie przejsc local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje gdy mamy done quest(ustaw odrazu za drzwi) if getPlayerStorageValue(cid, storage_questu) == 1 then doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you have done a quest.") doTeleportThing(cid,newpos) else doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, but you haven't done this quest") end end data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UID" script="drzwistorage.lua" /> |
Maly Wizak - 2009-04-09 09:44:28 |
@up |
Mr Pawlo - 2009-04-09 10:04:40 |
A mógłbyś zrobić taką komende GM'a, że np. wpisujesz /L nick i pokazuje jakie ktoś ma itemki? |
Kowol - 2009-04-09 11:18:46 |
@Up Kod:function onSay(cid, words, param) local needed_access = 3 -- potrzebny access local msg = "" if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then local player = getPlayerByName( param ) local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO } local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" } if isPlayer( player ) == TRUE then msg = param .. " ma na sobie:\n" for key, slot in pairs(slots) do local item = getPlayerSlotItem( player, slot ) if item ~= FALSE then local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid ) if( item.type > 1 ) then msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n" else msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n" end end end else msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany." end else doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF ) msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji." end doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg ) return TRUE end data/talkactions/talkactions.xml Kod:<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" /> |
YeTi'Q - 2009-04-09 12:32:23 |
Skrypt na tibie 8.4 |
Mr Pawlo - 2009-04-09 12:36:26 |
No super też znalazłem w googlach. Ale nie działa. |
~Per4x' - 2009-04-09 12:40:40 |
musze sporstowac... chodziło mi jak powiedziałem w poprzednim poście czyli ze drzwi dla sorca i druta, i nastepne drzwi dla pala i knighta :) |
Mr Pawlo - 2009-04-09 12:42:20 |
@ up A nie umiesz kliknąć "Edytuj" ? |
Kowol - 2009-04-09 13:16:02 |
Juz chwila pisze. Kod:Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie. Nie mozna tak zrobic poniewaz wtedy mozna by bylo zroboic wszystko 1 dzwignia, zmoe byc tak ze tzreba 2 przeciagnac zeby kamien zniknol, lub 1 do otwarcia i 2 do zamkniecia. |
YeTi'Q - 2009-04-09 14:26:57 |
Czyli nie da się zrobić żeby 2 dźwignie otwierały lub zamykały przejście na którym znajduje się kamień? |
Kowol - 2009-04-09 14:35:55 |
A nie odpowiada ci ze 1 otwiera a 2 zamyka? |
YeTi'Q - 2009-04-09 14:52:11 |
Też może być, jednak wole tak jak wyżej napisałem. Jeśli jednak nie da się tak zrobić to możesz dać tak jak mówisz :d |
Astro - 2009-04-09 16:04:55 |
Ja bym poprosil o taki skrypt.. |
Kowol - 2009-04-09 16:22:45 |
A wiec masz na kamyki: Kod:function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12} local posdzw1 = {x=1020, y= 367, z=7} doCreateItem(8635, 1, poskamienia) end Data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie.lua" /> Dzwignia ktora otwiera: Kod:function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12} local posdzw2 = {x=1022, y=563, z=12} kamien = getThingfromPos(poskamienia) if kamien.itemid == 8635 then doRemoveItem(kamien.uid) else doPlayerSendCancel(cid, "Niema tam kamienia!") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie2.lua" />
Podaj mi skrypt twoje runy/potionu leczacego. |
Ben303 - 2009-04-09 17:02:45 |
skrypt pod tibie 8.1 |
Kowol - 2009-04-09 17:14:57 |
Masz na poprzedniej stroniw vocation door. |
Dane323 - 2009-04-09 18:44:01 |
A więc tak: |
david 56 - 2009-04-09 19:18:13 |
Rodzaj: . talkactions |
YeTi'Q - 2009-04-10 06:46:24 |
Wersja. 8.4 |
Kowol - 2009-04-10 07:29:16 |
@Nie pisalem ze robie w creaturescript, ale temn skrypt jest juz na tibia.net.pl poszukaj: teleport po zabiciu potwora Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local id_drzwi_zamknietych = 1111 local id_ksiazki = 3333 local id_drzwi_otwartych = 2222 if item2.itemid == id_drzwi_zamknietych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1) elseif item2.itemid == id_drzwi_otwartych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1) end end end I w actions.xml deklarujesz klucz: Kod:<action actionid="AID KLUCZA" script="kluczdrzwi.lua" /> W kodzie musisz uzupelnic id oraz ja bede musial ci jescze cos zedytowac ale dopiero bede mogl to zrobic jesli podasz id drzwi. |
Kowol - 2009-04-10 08:43:57 |
Sory za double posta ale moglby sie chlopak nie polapac: Kod:function onSay(cid, words, param) local cena = XXXX local idfluida = XXXX if doPlayerRemoveMoney(cid, cena) == TRUE then backpack = doPlayerAddItem(cid, 2003, 1) for i = 1, 20 do doAddContainerItem(backpack, idfluida, 1) else doPlayerSendCancel(cid, "Nie masz tyle pieniedzy") end end A co to talkactions.xml to skopiuj z innego zmien co tzreba napisac i nazwe pliku .lua |
Dane323 - 2009-04-10 10:23:46 |
Aha i wydaje mi się że jest jedno End za dużo, bo wywaliło mi błąd na silniku, a jak usunąłem to było git, ale nie wiem może chodzi o to że klucza nie ma czy coś. |
Kowol - 2009-04-10 10:27:08 |
W takim razie musi byc: Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local id_drzwi_zamknietych = 5733 local id_ksiazki = 1983 local id_drzwi_otwartych = 5734 if item2.itemid == id_drzwi_zamknietych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki ) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1) elseif item2.itemid == id_drzwi_otwartych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1) end end end No zmoe dalem 1 end za duzo, btwo jaki quest chodzi? |
Dane323 - 2009-04-10 10:44:56 |
Chodzi mi o prosty quest na Golden Key 469. |
Kowol - 2009-04-10 11:39:19 |
Aaa no to zaraz bedziesz mial Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local status = getPlayerStorageValue(cid,3333) local value = 3333 local nagroda = 469 local ilosc = 1 local actionid = xxxx -- te actionid co wpiszesz w actions.xml if status == -1 then klucz = doPlayerAddItem(cid, nagroda, ilosc) doSetItemActionId(klucz.uid, actionid) setPlayerStorageValue(cid, value, 1) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have found Golden Key!") else doPlayerSendCancel(cid, You have done this quest!) end end Data/actions/actions.xml na koncu dodaj: Kod:<action uniqueid="UID SKRZYNI" script="questklucz.lua" /> |
Dane323 - 2009-04-10 12:34:32 |
No i o to mi chodziło ;) |
david 56 - 2009-04-10 13:23:21 |
8.1 |
Ben303 - 2009-04-10 13:26:05 |
tibia:8.1 |
Kowol - 2009-04-10 13:37:23 |
Musisz wkleic w kazdym czarze leczacym linjike:
Prosze Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local acces_moze = 2 -- ktory acces moze jesli wpiszesz 2 to moga tutorzy i wszyscy wyzej potawieni local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- gdzie ma zteleportowac gdy ma acces 2+(daj za drzwi) if getPlayerAccess(cid) >= acces_moze then doTeleportThing(cid, newpos) end end Data actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UID DRZWI" script="gmdoor.lua" /> |
Ben303 - 2009-04-10 13:47:48 |
działa :] masz odemnie "+":P |
david 56 - 2009-04-10 14:37:15 |
a tylko w leczących? we wszystkich nie można? |
Kowol - 2009-04-10 14:58:00 |
Mozna sory pomylilem z innym skryptem, to jak podasz..? |
Mr Pawlo - 2009-04-10 17:57:42 |
[8.1] Możesz mi zrobić skrypt, który hm.. .trudno wytłumaczyć, ale spróbuje....no to taki sword, że jak np. klikne na Demona "Attack" to on będzie atakował także fire elementy? ale tylko demona i fire elementy... no tak żeby na innych polach nie było nic tylko tam gdzie stoją potwory. Nie wiem czy mnie zrozumiałeś :D |
david 56 - 2009-04-11 07:09:03 |
jest tak
ma być tak?
to jest exori |
Kowol - 2009-04-11 07:09:57 |
To nie jest .lua nawet niewiem czy to sie da zrobic w C++ |
Ramzi - 2009-04-11 07:16:41 |
Tak ? Kolejny ktory wchodzi na legendarnego ots tylko poto aby zrobic plagiat #Kowol prosze nie mow mu jak to zrobic poniewarz on chce zrobic plagiat z Legendarnego OTS .. |
Kowol - 2009-04-11 07:59:37 |
Ale juz dostal odp. od innego uzytkownika, link do tematu gdzie jest all opisane. |
Mr Pawlo - 2009-04-11 08:42:18 |
@Ramzes napewno Legendarny nie jest jedeyny z second promotion. Poza tym mam zupełnie inne vocations -.- |
Fox - 2009-04-11 08:52:03 |
Pierwszy : |
Kowol - 2009-04-11 08:55:11 |
Z tym aolem to nie jest lua to jest albo items.xml albo jesli masz wkompilowany silnik to C++ |
Fox - 2009-04-11 08:57:58 |
Masz numerki do zwykłych , bo tamtych jeszcze nie zrobiłem :
|
Kowol - 2009-04-11 09:07:22 |
Prosze Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local getvoc = getPlayerVocation(cid) if getvoc == 1 or getvoc == 5 then doPlayerSetVocation(cid,9) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.") elseif getvoc == 2 or getvoc == 6 then doPlayerSetVocation(cid,10) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.") elseif getvoc == 3 or getvoc == 7 then doPlayerSetVocation(cid,11) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.") elseif getvoc == 4 or getvoc == 8 then doPlayerSetVocation(cid,12) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UID ITEMU" script="changevoc.lua" /> Mozesz tez dac zeby kazdy item o jakis id robil to wiec: Kod:<action itemid="ID ITEMU" script="changevoc.lua" /> |
Gimli321 - 2009-04-11 09:47:50 |
to tak tibia 8.1 |
Kowol - 2009-04-11 09:49:44 |
Ja nie robie w funkcjach onDeath niewiem zabardzo o co w tym chodzi wiec ci nie pomoge |
Gimli321 - 2009-04-11 09:52:02 |
japierdziele :/ a wiesz jak zrobic zeby manasy sie nie konczyly ?xd |
Kowol - 2009-04-11 10:42:13 |
daj mi tutaj twoj skrypt z potionami to ci zrobie |
Astro - 2009-04-11 13:24:06 |
Kowol ja tez o cos prosiłem ...
|
Shiz - 2009-04-11 13:29:48 |
No więc tak. |
Kowol - 2009-04-11 13:59:15 |
To jest items musisz ustawic ze mozna je wkladac do siebie i juz. |
Sekin - 2009-04-11 22:57:46 |
Rodzaj: np. Niewiem |
Kowol - 2009-04-12 07:06:16 |
To jest edycja klienta, lua nie moze ingerowac w sprawy zwiazane z C++ |
Maly Wizak - 2009-04-12 08:57:56 |
Chce skrypt taki ,że nie mogę otworzyć drzwi i będzie mi pisało You don't use ticket... ,bo nie użyłem jakiegoś zwoju... Odrazu zrób skrypt na : |
Kowol - 2009-04-12 09:08:47 |
Zwoj: Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == -1 then setPlayerStorageValue(cid, 5432, 1) doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "You can open a magic door") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UID" script="zwoj.lua" /> lub jesli checsz by kazdy item o jakims id to robil to: Kod:<action itemid="ID" script="zwoj.lua" /> Teraz Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- gdzie zteleportuje gdy uzyles zwoju if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == 1 then doTeleportThing(cid, newpos) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have touch the papper and you may pass.") else doPlayerSendCancel(cid, "You not use a ticket.") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UID" script="drzwizwoj.lua" /> A tak wgl masz ots? Jesli tak podaj ip. |
Sekin - 2009-04-12 15:11:39 |
Rodzaj: lua |
Kowol - 2009-04-12 15:30:20 |
Skrypt bedzie bardzo dlugi (jesli zrobie go na prosty sposob) i bedzie bardzo obciazac otsa bo bedzie musialo byc 50 linijek samego takiego czegos: |
Mr Pawlo - 2009-04-12 17:48:10 |
A ja prosze jeszcze o komende dla GM'a /reload ( żeby odświerzało wszystkie pliki nie wyłączając serwa) |
Kowol - 2009-04-12 17:55:32 |
To komenda nie talkactions, wszystkie komendy sa wkompilowane w silnik |
Mr Pawlo - 2009-04-12 18:07:36 |
A nie umiesz tego naprawić ? |
Kowol - 2009-04-12 18:12:59 |
Cos ty w lua niema takiej funckji ktora reloaduje pliki |
Mr Pawlo - 2009-04-12 18:56:46 |
A gdzieś widziałem taką komende. Czar jest dla sorca ale może go uzywać knight ( czy odwrotnie nie pamietam ) GM wziął /reload i już nie można było używać.. |
Jin3007 - 2009-04-13 06:38:52 |
Mr Pawlo, jest taka komenda owszem, jest w TFS, nawet Ci ją dam.
Talkactions/talkactions.lua
Tylko nie wiem czy będzie działała pod innym silnikiem niż TFS, sprawdzić można :P |
Maly Wizak - 2009-04-13 07:21:45 |
Nie będzie dizałać na 100% tylko na TFS(SQL) ,a on chyba chciał na XML :( |
Mr Pawlo - 2009-04-13 08:08:24 |
no chciałem na XML ;/ |
Kowol - 2009-04-13 09:04:52 |
Hmm a jest jakas funckja ktora pobiera name? szukam ale cos nie moge znalesc. |
Mr Pawlo - 2009-04-13 09:09:22 |
Słowo guid możesz przetłumaczyć w słowniku ;] lub poszukaj na google.pl |
Shiz - 2009-04-13 09:30:51 |
Kowol ! |
Kowol - 2009-04-13 09:50:44 |
Jak juz mowilem nie robie czarow ani mosnter, jesli chodzi o super sd i super uh to poprostu zmien w skrypcie uhy ile ma dawac (pozmieniaj liczby) |
Jin3007 - 2009-04-13 10:42:59 |
Kowol, to chyba ta funkcja.
lub
Edit: |
Kowol - 2009-04-13 11:34:52 |
getPlayerByName(name) -- ta funckja pobiera gracz przez nick czyli nick musisz znac, a co do tamtej poprzedniej to nigdy takiej nie widzialem |
Kowol - 2009-04-14 12:10:55 |
Ok skrypt dla pana up Kod:function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == -1 then setPlayerStorageValue(cid, 5432, 1) doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "You can be teleported.") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action itemid="ID" script="zwoj.lua" /> -- jesli chcesz aby kazdy item o jakims id dawal to jesli nie: Kod:<action uniqueid="UID" script="zwoj.lua" /> Teraz Kod:function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == 1 then doTeleportThing(cid, newpos) end end Data/movements/movements.xml Kod:<action uniqueid="UID PODLOGI" script="zwojtp.lua" /> |
Kowol - 2009-04-17 16:19:31 |
@REFRESH~~~~ |
Maly Wizak - 2009-04-19 12:10:31 |
@kowol |
Kowol - 2009-04-19 12:42:18 |
Masz plik creaturescript? |
Bamboleo - 2009-04-19 14:22:47 |
Kowol dam Ci rade. Żeby Cie ktoś zauważył idź na www.tibia.net.pl |
Kowol - 2009-04-19 16:29:48 |
Powiem ci szczerze, ze tam jest uzytkownik o nicku Gelio, czego nie napisze to on skrytykuje. Nie lubie go i niema co tam pisac skryptu bo 1 komentarz to gelio ze on by to lepiej napisal.. |
Dimek - 2009-04-19 20:35:02 |
mialem dla ciebie zamówienie oto one : |
Maly Wizak - 2009-04-20 05:56:24 |
@up |
Uzzio - 2009-04-20 07:06:48 |
Moze to nie na temat... ale Gelio to mój RL kumpel, razem do klasy chodzimy XD |
xXxDanioSxXx - 2009-04-20 11:54:47 |
Ja prosiłbym o skrypt, że jak masz Np. "Holy Falcon", i klikniesz na niego "Use" to pojawia się "Terror Bird (Monster)", i jest takim twoim "summon'em". Walczy jak klikniesz attack na kogoś itp. Ale jak umrze to dopiero po 30 sekundach można drugiego przyzwać, i tylko można 1 na raz. Jak się nie da z tymi 30 sek. to może być też że możesz od razu przyzwać, jak zginie. I żeby się nie kończył, w sensie Holy Falcon. |
Kowol - 2009-04-20 13:08:23 |
@up Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == -1 then setPlayerStorageValue(cid, 9371, 1) doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Mozesz otworzyc drzwi vip!") else doPlayerSendCancel(cid, "Uzyles juz wczesniej medalu.") end end data/actions/actions.xml Kod:<action itemid="ID ITEMU" script="vip.lua" /> Teraz Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == 1 then doTeleportThing(cid, newpos) else doPlayerSendcancel(cid, "Nie uzyles vip medal.") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action uniqueid="UID ITEMU" script="vipdoor.lua" /> |
Kowol - 2009-04-20 13:50:20 |
Sory za double posta, ale by sie nie polapal, dla Danio: Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local name = "Terror Bird" local pos = getPlayerPosition(cid) if getCreatureSummons(cid) <= 1 then doSummonCreature(name, pos) else doPlayerSendCancel(cid, "Masz juz 1 summona") end end Data/actions/actions.xml Kod:<action itemid="ID ITEMU" script="holy.lua" /> |
Mr Pawlo - 2009-04-21 12:35:37 |
Mam jeszcze jedno pytanie, czy wiesz może jak zrobić nowe adoony? Pewnie będzie trzeba sie bawić w tibia.spr.. Ale kontynuuje pytanie : Można np. zrobić First Citizen Addon,Second Citizen addon a ja chce jeszcze third Citizen addon.... Zastanawiam sie poco jest funkcja 3 Addon w Set Outfit |
Kowol - 2009-04-21 12:54:26 |
Potrzebowalbys tak edycji: tibia.spr i tibia.dat, calego klienta co jest nie legalne na ich zrodlach programu. |
xXxDanioSxXx - 2009-04-21 14:13:10 |
Ok, teraz potrzebuje skrypta na Zwój, który daje powiedzmy.... 90k Expa (Potem sam przestawię). Zwykły item (zwój) po naciśnięciu "Use" daje wybraną ilość Expa. |
Kowol - 2009-04-21 14:15:24 |
Ten zwoj ma znikac? Mozna go raz uzyc? Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local exp = 900000 local pos = getPlayerPosition(cid) doPlayerAddExp(cid,exp) doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_ENERGYAREA) end data/actions/actions.xml Kod:<action itemid="5958" script="expzwoj.lua" /> |
xXxDanioSxXx - 2009-04-21 14:35:48 |
Dzięki, działa:). Okey, czy umiesz zrobić żeby np. Jakiś Ring dodawał Magic Level ? Bo wiem że na Sword, Axe i Club jest. Ale gdy wpisuje "skillMagic=5" to nie daje mlv. Ale jak jest taka linjka "skillAxe=5" to daje Axe. Jak zrobić żeby dawało Magic Level ? Na 8.1. |
Kowol - 2009-04-21 15:06:52 |
Musi sie dac w attribute key w items.xml . |
Zigol94 - 2009-04-21 16:20:50 |
ej pytanie jak mozna dodac np tego shadow knight?? |
Kowol - 2009-04-21 16:32:51 |
o co Ci chodzi?;s |
DaVo - 2009-04-21 17:24:16 |
Siema! |
Kowol - 2009-04-21 17:38:53 |
Co do 2 skryptu to jest weapons a ja sie tym nie bawie. Kod:function onEquip(cid, item, slot) local idbutow = 1111 -- ID BUTOW local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} if item.itemid == idbutow and slot == 8 then doTeleportThing(cid, newpos) doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Zostales zteleportowany dzieki magicznym butom") end end Data/movements/movements.xml Kod:<movevent event="Equip" itemid="ID BUTOW" slot="8" script=”tpbuty.lua” /> |
Kowol - 2009-04-21 17:55:59 |
Sorry za doouble post ale by nie zauważył: Kod:local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 21) setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, -0.1, -500, -0.4, -620) function onUseWeapon(cid, var) return doCombat(cid, combat, var) end Data/weapons/weapons.xml Kod:<distance id="2352" range="6" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="100" script="crystal arrow.lua"></distance> |
Matikers - 2009-04-21 18:05:26 |
Hmm ... Chciałbym Scripta ( 8.1 ) : |
Kowol - 2009-04-21 18:28:40 |
Co do tego z npc to musisz pozmieniac w plikach npc msgcontains("hi") na np elo. |
DaVo - 2009-04-21 18:39:31 |
Znalazłem malutki błąd :P : Kod:setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, [b]21[/b]) Te 21 to sniper arrow, a nie shiver :) |
Kowol - 2009-04-21 18:44:31 |
No właśnie tego nie wiedziałem ale widzę ze nie jesteś taki ciemny w skryptach i jednak coś umiesz. |
xXxDanioSxXx - 2009-04-23 14:09:18 |
Ok, potrzebuje Skrypta na "Podgłogę, która odbiera HP". Ma w niej chodzić o to że jak staniesz na to miejsce , gdzie jest wyznaczona ta podłoga to odbiera Ci HP. Ilość ustalona: 500. |
Kowol - 2009-04-23 14:18:50 |
Data/movements/scripts/hptile.lua Kod:function onStepIn(cid, item, frompos, item2, topos) local hp = 500 -- ile odejmie hp doPlayerAddHealth(cid,-hp) end Data/movements/movements.xml Kod:<movevent event="StepIn" uniqueid="UID" script="hptile.lua" /> |
bajer8 - 2009-04-24 13:07:46 |
WItam potrzebuje skrypta na rune . Runa ma teleportowac nas jeśli klikniemy na nią do dp . Runa ma tylko wtedy nas teleportowac jak nie bedziemy miec skulla ani pz ;) Kod:Rodzaj: np. NIEWIEM :P Wersja Tibi : 8.4 O czym ma być skrypt.OPISANE POWYŻEJ Szczegóły, ew. screen jeżeli to ma być skrypt z rl |
Dimek - 2009-04-24 16:37:32 |
shiver arrow pod 8.1 ale zeby zarazalo po 200 z energi+ten atak co juz w niej był |
Komar123 - 2009-04-24 20:23:56 |
ci ludzie maja racje |
Kowol - 2009-04-25 06:43:20 |
@Up |
Maly Wizak - 2009-04-25 07:39:44 |
Kowol dopisz ,żeby VipMedal Znikał! |
Kowol - 2009-04-25 08:10:34 |
ZAmien ten 1 skrypt na Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == -1 then setPlayerStorageValue(cid, 9371, 1) doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Mozesz otworzyc drzwi vip!") doRemoveItem(item.uid, 1) else doPlayerSendCancel(cid, "Uzyles juz wczesniej medalu.") end end BTW JAK TAM OTS? KIEDY RUSZA? |
Maly Wizak - 2009-04-25 10:14:54 |
@yp |
Kowol - 2009-04-27 05:27:35 |
REFRESH! |
Perfan - 2009-04-28 19:12:11 |
Mam Problem z Qestami mianowicie w actions/scripts mam plik quest.lua a w nim
i jak robię quest w rme to robię skrzynie i uid itemu który ma dropnońć i nic skrzynia w grze działa jak bez uid |
Axlii - 2009-05-08 14:03:49 |
ee to ja poprosze o skrypt |
Betrox - 2009-05-09 23:03:17 |
Cześ, przoszę o możliwość bllesowania itemków np .; idziemy do npc z magic sword'em i płacimy mu za ulepszenie naszego magic sword'a, i np potem jak look'amy na naszego ms'a to widzimy nie "Magic Sword" tylko "Blessed Magic Sword" |
slepy - 2009-05-22 10:51:12 |
Rodzaj: actions albo movement |
xXxDanioSxXx - 2009-05-22 12:30:34 |
@All Up Nie widzicie że On już nie robi, bo został zbanowany ? Temat do zamknięcia. |
Glovers - 2010-02-07 19:56:13 |
Ja tez chce nazwe programy bym porobil , bo mi sie nudzi :P |
webmati - 2010-12-29 21:21:58 |
Witam zajmujecie sie jeszcze tutaj tymi skryptami bo potrzebuje item przerobic a nie wiem jak ;/ |
Danduk - 2010-12-30 00:57:15 |
Jak dobrze pamiętam to w weapons przerabiałem , i tam szukasz danej broni najlepiej jeżeli znasz jej ID wtedy szukasz za pomocą CTRL + F danego przedmiotu. Mogę się mylić więc wiesz ziomek. |
Grubas221 - 2011-01-20 21:24:40 |
Globalevents/Global |
Dantez - 2011-01-21 13:11:23 |
@Grubas221 |