Nie tylko o Tibii i OTS...
A więc tak:
Protokół: 8.1
Nazwa Skrypta: Drzwi Starego Obserwatora
Opis: Chodzi o to że są drzwi i żeby przez nie przejśc trzeba miec przy sobie książkę z zapisanym kodem: "469.1894.64512". Jak masz taką książkę wyświetla Ci się napis: "Elder Beholders is coming back.."
A jeśli nie masz kodu/książki to pojawia się wokół Ciebie 12 Elder Beholderów. Dam Ci za to 3+
Jeśli Ci się nie uda to zrób tylko że otwiera się kluczem o ID 469, ale trzeba miec książke przy sobie, bez zapisków.
Ostatnio edytowany przez Dane323 (2009-04-09 18:49:25)
Offline
Rodzaj: . talkactions
Wersja tibii: 8.1
Jeżeli ktoś powie "!manapot"
to dostaje bp ze zwyklymi mana fluidami
Offline
Wersja. 8.4
Typ. creaturescripts
Opis. Teleport pojawia się jeśli zabijesz latrivan i golgordan. Chce żeby teleport pojawił się po zabiciu tych 2 potworków. Jeśli nie uda Ci się zrobić takiego skryptu. To trudno
Coś podobnie jak w rl. Tak jak inquisition quest.
Ostatnio edytowany przez YeTi'Q (2009-04-10 06:50:41)
Offline
YeTi'Q napisał:
Wersja. 8.4
Typ. creaturescripts
Opis. Teleport pojawia się jeśli zabijesz latrivan i golgordan. Chce żeby teleport pojawił się po zabiciu tych 2 potworków. Jeśli nie uda Ci się zrobić takiego skryptu. To trudno
Coś podobnie jak w rl. Tak jak inquisition quest.
@Nie pisalem ze robie w creaturescript, ale temn skrypt jest juz na tibia.net.pl poszukaj: teleport po zabiciu potwora
@Dla was 2x i 3x up zaraz napisze ale co do Ciebie Dane to ze w ksiazce cos pisze to niewiem czy sie da zrobic.
Ale zrobie ze trzeba miec ksiazke i klika sie use witch na klucz pozniej na drzwi a one sie otwieraja
Ale musisz mi podac tak: id otwartych drzwi oraz zamknietych
@Dobra na drzwi jest ale niewiemczy dziala bo niemam jak testowac a nigdy nie pisalem tego typu skryptu:
Data/actions/scripts/kluczdrzwi.lua
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local id_drzwi_zamknietych = 1111 local id_ksiazki = 3333 local id_drzwi_otwartych = 2222 if item2.itemid == id_drzwi_zamknietych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1) elseif item2.itemid == id_drzwi_otwartych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1) end end end
I w actions.xml deklarujesz klucz:
<action actionid="AID KLUCZA" script="kluczdrzwi.lua" />
W kodzie musisz uzupelnic id oraz ja bede musial ci jescze cos zedytowac ale dopiero bede mogl to zrobic jesli podasz id drzwi.
I jesli kluicz ma byc z questa to zeby mial actions id napisz do mnie a znow ci napisze skrypt na to, uzyje wtedy funkcji doSetItemActionId(uid,actionid) – Zmienia actionid przedmiotu o danym UID.
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-10 07:46:58)
Offline
david 56 napisał:
Rodzaj: . talkactions
Wersja tibii: 8.1
Jeżeli ktoś powie "!manapot"
to dostaje bp ze zwyklymi mana fluidami
Sory za double posta ale moglby sie chlopak nie polapac:
SKrypt data/talkactions/scripts/fluidy.lua
function onSay(cid, words, param) local cena = XXXX local idfluida = XXXX if doPlayerRemoveMoney(cid, cena) == TRUE then backpack = doPlayerAddItem(cid, 2003, 1) for i = 1, 20 do doAddContainerItem(backpack, idfluida, 1) else doPlayerSendCancel(cid, "Nie masz tyle pieniedzy") end end
A co to talkactions.xml to skopiuj z innego zmien co tzreba napisac i nazwe pliku .lua
Offline
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local id_drzwi_zamknietych = 5733
local id_ksiazki = 1983
local id_drzwi_otwartych = 5734
if item2.itemid == 5733 and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,1983) >= 1 then
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1)
elseif item2.itemid == 5734 and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,1983) >= 1 then
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
end
end
Aha i wydaje mi się że jest jedno End za dużo, bo wywaliło mi błąd na silniku, a jak usunąłem to było git, ale nie wiem może chodzi o to że klucza nie ma czy coś.
A i jeśli chodzi o ten queścik to możesz zrobic tez
Offline
W takim razie musi byc:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local id_drzwi_zamknietych = 5733 local id_ksiazki = 1983 local id_drzwi_otwartych = 5734 if item2.itemid == id_drzwi_zamknietych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki ) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1) elseif item2.itemid == id_drzwi_otwartych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1) end end end
No zmoe dalem 1 end za duzo, btwo jaki quest chodzi?
A no i sluchaj jesli juz daje local *** = *** to nie musisz tego zmieniac w kodzie, to samo sie tam wprowadza za pomoca zmiennych.
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-10 10:30:10)
Offline
Chodzi mi o prosty quest na Golden Key 469.
Offline
Aaa no to zaraz bedziesz mial
@Edit Lap
Data/actions/scripts/questklucz.lua
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local status = getPlayerStorageValue(cid,3333) local value = 3333 local nagroda = 469 local ilosc = 1 local actionid = xxxx -- te actionid co wpiszesz w actions.xml if status == -1 then klucz = doPlayerAddItem(cid, nagroda, ilosc) doSetItemActionId(klucz.uid, actionid) setPlayerStorageValue(cid, value, 1) doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have found Golden Key!") else doPlayerSendCancel(cid, You have done this quest!) end end
Data/actions/actions.xml na koncu dodaj:
<action uniqueid="UID SKRZYNI" script="questklucz.lua" />
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-10 12:04:15)
Offline
No i o to mi chodziło
Wielkie THX i + będzie, tylko minie 350 minut (dałem Ci już za te drzwi, a teraz dam Ci za questa).
Offline
8.1
talckactions
jak sie powie speela to nie widac na zólto tylko czerwone w consoli może widać
Offline
david 56 napisał:
8.1
talckactions
jak sie powie speela to nie widac na zólto tylko czerwone w consoli może widać
Musisz wkleic w kazdym czarze leczacym linjike:
doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), "Exura", tutaj numer koloru napisu)
Jesli nie umiesz tego zrobic to podaj mi jakis 1 czar leczacy pokaze ci gdzie wpisac, i podaj jescze numer koloru napisu.
tibia:8.1
rodzaj: action
Chodziło mi o dzwi przez tylko moze przechodzic tylko tutor albo gm
Prosze
Data/actions/scripts/gmdoor.lua
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local acces_moze = 2 -- ktory acces moze jesli wpiszesz 2 to moga tutorzy i wszyscy wyzej potawieni local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- gdzie ma zteleportowac gdy ma acces 2+(daj za drzwi) if getPlayerAccess(cid) >= acces_moze then doTeleportThing(cid, newpos) end end
Data actions/actions.xml
<action uniqueid="UID DRZWI" script="gmdoor.lua" />
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-10 13:42:13)
Offline