Nie tylko o Tibii i OTS...
ten potworek jest mój! Sam go tworzyłem! więc prosze o wyrozumiałość
wchodzimy w data\monsters. Otwieramy nowy notatnik i wklejamy to:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Diablo" tp="1" nameDescription="Diablo" race="blood" experience="100000" speed="350" manacost="0">
<health now="80000" max="80000"/>
<look type="12" head="20" body="25" legs="40" feet="50" corpse="5995"/>
<targetchange interval="60000" chance="0"/>
<strategy attack="180" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag staticattack="80"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" skill="120" attack="130"/>
<attack name="manadrain" interval="1000" chance="17" range="7" min="-35" max="-275"/>
<attack name="fire" interval="3000" chance="34" range="7" radius="7" target="1" min="-180" max="-380">
<attribute key="shootEffect" value="fire"/>
<attribute key="areaEffect" value="firearea"/>
</attack>
<attack name="fire" interval="2000" chance="34" range="7" radius="3" target="1" min="-120" max="-230">
<attribute key="shootEffect" value="fire"/>
<attribute key="areaEffect" value="firearea"/>
</attack>
<attack name="melee" interval="3000" chance="40" range="7" radius="1" target="0" min="-55" max="-2005">
<attribute key="areaEffect" value="blackspark"/>
</attack>
<attack name="physical" interval="1000" chance="15" range="7" min="-140" max="-220">
<attribute key="shootEffect" value="spear"/>
</attack>
</attacks>
<defenses armor="32" defense="35">
<defense name="healing" interval="1000" chance="25" min="60" max="100">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
<defense name="plinkvis" interval="2000" chance="30" duration="5000">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="1"/>
<immunity poison="1"/>
<immunity lifedrain="1"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="1"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<summons max="1">
<summon name="demon" interval="1000" chance="3000"/>
</summons>
<voices interval="5000" chance="10">
<voice sentence="Zginiesz gnoju!"/>
<voice sentence="HaHaHaHa You Are Dead!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2160" chance="10000" countmax="15" />
<item id="2183" chance="1538" />
<item id="1987" chance="100000" > -- bag
<inside>
<item id="7431" chance="3333" /> -- double axe
<item id="7390" chance="2800" /> -- giant sword
<item id="7438" chance="3333" /> -- Golden Bow
<item id="7367" chance="100000" countmax="5" />
<item id="2112" chance="4000" />
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
zapisujemy jako diablo.xml
potem wchodzimy do data\monster\monsters.xml i wklejamy to:
<monster name="Diablo" file="Diablo.xml" />
i wszystko ale jeśli chcesz mieć tego monsterka w MapEditorze to wchodzisz do folderu np. C:\twoj map editor\creatures.xml i wklejasz to:
<creature looktype="201" name="Diablo" type="monster" />
. w MapEditorze on wygląda jak Demon. Ale w grze zupełnie inaczej Licze że komus się to przyda i czekam na reputka
Offline
nom niezle choc zrobic potwora to chyba nie problem ^^ 7/10 za chceci
w MapEditorze on wygląda jak Demon. Ale w grze zupełnie inaczej Licze że komus się to przyda i czekam na reputka
a ja myslalem ze reputy sa za jakas dobra pomoc ^^
Offline