Nie tylko o Tibii i OTS...
Wytłumacze:
1. Co to robi?
2. Czego potrzebujesz?
3. Jak to zrobić?
4. Jak to działa?
Ok, więc zaczynamy!
1. CO TO ROBI?
A więc jest to bardzo proste. Jest to Cheat System ktory pozwoli Ci na robienie cheatów (kodów) do gry Tibia. Zastosowanie: Twoj najlepszy przyjaciel gra na twoim Otsie i chcialbys mu cos dac, co mu dajesz? Kody.
2. Komputera (?lol?), Dev C++ lub Microsoft Visual Studios, klawiatury i myszki! tongue
3. Jak to zrobić?
A więc daje ci przykladowy kod, który zrobi z Ciebie GM'a.
Kod:
//begin Rochy's Cheat Mode if (text == "i am god!!!"){ player->access = 5; player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Activated"); player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT, "!Warning! This cheat may cause problems,Only use this cheat for making items."); } else if (text == "i am no god!!!"){ player->access = 0; player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Deactivated"); } //end Rochys Cheat Mode
I Wytlumaczenie do poszczególnych linijek:
Kod:
if (text == "i am god!!!")
- bardzo proste. Jesli wypowiesz slowa 'i am god!!!' zostaniesz GM'em. Oczywiscie slowa mozesz zmienic na dowolne!
Kod:
player->access
- oznacza ze zmieniamy access gracza!
Kod:
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Activated");
- Jest to dodatkowa linijka (zbedna) powoduje ze graczowi wyswietli sie napis chyba nie musze tlumaczyc juz jaki. Na czerwono! Tylko jemu inni tego nie zobacza.
A teraz wyjasnienie WYLACZANIA kodu:
Kod:
else if (text == "i am no god!!!"){ player->access = 0; player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Deactivated"); }
Ten kod po wpisaniu napisu "i am no god!!!" zmieni nasz acces na 0 i wyswietli bialy napis o wylaczeniu kodu.
ALE co jesli ktos zobaczy ze wpisujemy nasz kod i ZGAPI ?!
PROSTE!
Kod:
if (text == "i am god!!!" && player->items[SLOT_RING]->getID() == ITEM_CRYSTAL_RING){
Ten kod spowoduje ze bedziesz potrzebowal Crystal Ringa aby wpisac kod! Czyz nie banalne?
OK Skoro wiesz juz jak to dziala podaje tu pelny kod!:
W Game.cpp znajdujemy kod:
Kod:
void Game::creatureSay(Creature *creature, SpeakClasses type, const std::string &text) { OTSYS_THREAD_LOCK_CLASS lockClass(gameLock, "Game::creatureSay()"); bool GMcommand = false; // First, check if this was a GM command if(text.substr(0,1) == g_config.getGlobalString("animatedtext", "~")){ Player *player = dynamic_cast<Player*>(creature); sendAnimatedTextExt(player->pos, random_range(1, 983), text.substr(1).c_str()); GMcommand = true; } for(size_t i=0;i< commandTags.size() ;i++){ if(commandTags[i] == text.substr(0,1)){ if(commands.exeCommand(creature,text)){ GMcommand = true; } break; } } if(!GMcommand){ Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature); if (player) checkSpell(player, type, text);
Nastepnie dodajemy pod tym kodem:
Kod:
if (text == "i am god!!!" && player->items[SLOT_RING]->getID() == ITEM_CRYSTAL_RING){ player->access = 5; player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Activated"); player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT, "!Warning! This cheat may cause problems,Only use this cheat for making items."); } else if (text == "i am no god!!!"){ player->access = 0; player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Deactivated"); }
Dodajemy w pliku Const76.h pod kodem:
Kod:
ITEM_FISHING_ROD = 2580,
ten kod (pod tym wyzej):
Kod:
ITEM_CRYSTAL_RING = 2124,
I TO WSZYSTKO!!
NIE MOJE !!!!
Offline
Offline
SUPER 10/10 ale byłby przypał jak ktos inny by sie dowiedzial o tych kodach
Offline
Widzialem juz to na innych forach, miedzy innymi na otfans i tibia.net
Oprócz tego znam prostsze sposoby niz ingerowanie w kod źródłowy, wystarczy kilka skryptów talkactions.
Podsumowując 5/10 za chęci
Offline
Zbanowany
ooo spox ale daje 9/10 :]
Offline
Vezox napisal na koncu ze nie jego fajny skrypcik ;p 10/10
2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
Offline
Rzadzisz xD dobre widzialem na tibia.net ale tez napisales ze nie twoje :] spoko
9/10 ;]
Offline
Nom ładny skrypcik 9/10 za chęci.
Offline