
Nie tylko o Tibii i OTS...
Wytłumacze:
1. Co to robi?
2. Czego potrzebujesz?
3. Jak to zrobić?
4. Jak to działa?
Ok, więc zaczynamy!
1. CO TO ROBI?
A więc jest to bardzo proste. Jest to Cheat System ktory pozwoli Ci na robienie cheatów (kodów) do gry Tibia. Zastosowanie: Twoj najlepszy przyjaciel gra na twoim Otsie i chcialbys mu cos dac, co mu dajesz? Kody.
2. Komputera (?lol?), Dev C++ lub Microsoft Visual Studios, klawiatury i myszki! tongue
3. Jak to zrobić?
A więc daje ci przykladowy kod, który zrobi z Ciebie GM'a.
Kod:
//begin Rochy's Cheat Mode
if (text == "i am god!!!"){
player->access = 5;
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Activated");
player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT, "!Warning! This cheat may cause problems,Only use this cheat for making items.");
}
else if (text == "i am no god!!!"){
player->access = 0;
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Deactivated");
}
//end Rochys Cheat ModeI Wytlumaczenie do poszczególnych linijek:
Kod:
if (text == "i am god!!!")
- bardzo proste. Jesli wypowiesz slowa 'i am god!!!' zostaniesz GM'em. Oczywiscie slowa mozesz zmienic na dowolne!
Kod:
player->access
- oznacza ze zmieniamy access gracza!
Kod:
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Activated");
- Jest to dodatkowa linijka (zbedna) powoduje ze graczowi wyswietli sie napis chyba nie musze tlumaczyc juz jaki. Na czerwono! Tylko jemu inni tego nie zobacza.
A teraz wyjasnienie WYLACZANIA kodu:
Kod:
else if (text == "i am no god!!!"){
player->access = 0;
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Deactivated");
}Ten kod po wpisaniu napisu "i am no god!!!" zmieni nasz acces na 0 i wyswietli bialy napis o wylaczeniu kodu.
ALE co jesli ktos zobaczy ze wpisujemy nasz kod i ZGAPI ?!
PROSTE!
Kod:
if (text == "i am god!!!" && player->items[SLOT_RING]->getID() == ITEM_CRYSTAL_RING){Ten kod spowoduje ze bedziesz potrzebowal Crystal Ringa aby wpisac kod! Czyz nie banalne?
OK Skoro wiesz juz jak to dziala podaje tu pelny kod!:
W Game.cpp znajdujemy kod:
Kod:
void Game::creatureSay(Creature *creature, SpeakClasses type, const std::string &text)
{
OTSYS_THREAD_LOCK_CLASS lockClass(gameLock, "Game::creatureSay()");
bool GMcommand = false;
// First, check if this was a GM command
if(text.substr(0,1) == g_config.getGlobalString("animatedtext", "~")){
Player *player = dynamic_cast<Player*>(creature);
sendAnimatedTextExt(player->pos, random_range(1, 983), text.substr(1).c_str());
GMcommand = true;
}
for(size_t i=0;i< commandTags.size() ;i++){
if(commandTags[i] == text.substr(0,1)){
if(commands.exeCommand(creature,text)){
GMcommand = true;
}
break;
}
}
if(!GMcommand){
Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
if (player)
checkSpell(player, type, text);Nastepnie dodajemy pod tym kodem:
Kod:
if (text == "i am god!!!" && player->items[SLOT_RING]->getID() == ITEM_CRYSTAL_RING){
player->access = 5;
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Activated");
player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT, "!Warning! This cheat may cause problems,Only use this cheat for making items.");
}
else if (text == "i am no god!!!"){
player->access = 0;
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "God Cheat Deactivated");
}Dodajemy w pliku Const76.h pod kodem:
Kod:
ITEM_FISHING_ROD = 2580,
ten kod (pod tym wyzej):
Kod:
ITEM_CRYSTAL_RING = 2124,
I TO WSZYSTKO!!
NIE MOJE !!!!

Offline

Offline
SUPER 10/10 ale byłby przypał jak ktos inny by sie dowiedzial o tych kodach
Offline

Widzialem juz to na innych forach, miedzy innymi na otfans i tibia.net
Oprócz tego znam prostsze sposoby niz ingerowanie w kod źródłowy, wystarczy kilka skryptów talkactions.
Podsumowując 5/10 za chęci
Offline
Zbanowany
ooo spox ale daje 9/10 :]
Offline
Dantez
Vezox napisal na koncu ze nie jego fajny skrypcik ;p 10/10
2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji 
Offline

Rzadzisz xD dobre widzialem na tibia.net ale tez napisales ze nie twoje :] spoko
9/10 ;]
Offline

Nom ładny skrypcik 9/10 za chęci.
Offline