Nie tylko o Tibii i OTS...
Zbanowany
HEJ kolejny moj skrypt to Bolt Rune
najpierw w data\spells\runes\ tworzymy plik ,,Bolt Rune.lua''
i wpisujemy
Kod
area = {
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
{1, 1, 1}
}
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_BOLT
areaEffect = NM_ME_BOLT_AREA
hitEffect = NM_ME_YELLOW_RINGS
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = BLACK_WHITE
offensive = true
drawblood = true
HeavyMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
HeavyMagicMissileObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.35
HeavyMagicMissileObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.75
return doTargetMagic(cid, centerpos, HeavyMagicMissileObject:ordered())
end
a potem w data\spells\spells.xml wpisujemy oczywiscie na samym dole w dziale Runes
Kod
<rune name="Bolt Rune" id="2281" charges="1" maglv="15" mana="0" enabled="1"></rune>
i to by bylo na tyle xD
Offline
Zbanowany
Spoko jeszcze nie wykorzystałem ale napewno się przyda
Offline
o tak ciekawy skrypcik ;] Gz
Offline
Mi się podoba.
Offline
Zrobilem skrypt, runa jest, dalem ja sobie na edytorze na ziemi, podnosze ja, patrze ze nie ma formulki na nia, jestem pewny ze to ta i probuje uzyc. Na niczym sie nie da. Jak sie tego uzywa?!
Offline
A na jakom jest to wersje bo jak robie pod tibie 7.92 to nieda sie jak nie pod tom tibia
To powiedzcie jak sie robi zeby dzialalo pod tibie 7.92
Offline
zal zal tego skryptu jest taki sam i to all skopjowales
Offline
Sułtan łechtaczek
i można kopiować
@topic
Jesli chodzi o runke jest spoko 7/10
Offline
HEJ kolejny moj skrypt to Bolt Rune
najpierw w data\spells\runes\ tworzymy plik ,,Bolt Rune.lua''
i wpisujemy
Kod
area = {
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
{1, 1, 1}
}
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_BOLT
areaEffect = NM_ME_BOLT_AREA
hitEffect = NM_ME_YELLOW_RINGS
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = BLACK_WHITE
offensive = true
drawblood = true
HeavyMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
HeavyMagicMissileObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.35
HeavyMagicMissileObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.75
return doTargetMagic(cid, centerpos, HeavyMagicMissileObject:ordered())
end
a potem w data\spells\spells.xml wpisujemy oczywiscie na samym dole w dziale Runes
Kod
<rune name="Bolt Rune" id="2281" charges="1" maglv="15" mana="0" enabled="1"></rune>
i to by bylo na tyle xD
Offline
?
Nie odświeżaj starych wątków, nie wiem po co skopiowałeś ten skrypt...
Offline