Nie tylko o Tibii i OTS...
Czy myślałeś kiedyś o tym, aby przeprowadzić się na wieś? Tegoroczna zimowa aktualizacja doda do gry parę naprawdę nowych piękności do tibijskiego marketu nieruchomości. Marzyłeś o życiu niczym stary MacDonald z grupą przyjaciół? Teraz możesz kupić sobie własną farmę, wraz z polami, i nie mniej niż trójką budynków! A co powiesz o okazałej rezydencji przy morzu, którą cechuje ekskluzywny widok na dziką plażę? A może Twoja własna wieża złowieszczego maga? Być może jednak jesteś zainteresowany czymś specjalnym, jak na przykład niezwykłym domem-łodzią, który posiada podwodne obserwatorium?
Oczywiście znajdą się też nowe miejsca zamieszkania dla tibijskich kreatur. Tajemniczy nowy loch, został niedawno odkryty na północ od Port Hope, a plotki głoszą, że są tam jeszcze dalsze miejsca, które tylko czekają na to, aby zostać odkryte.
Co więcej, wiele dotychczasowych lokalizacji zostało odnowionych! Poza egzotycznymi namiotami Nomadów i ponurymi wejściami do niebezpiecznych gniazd pająków, jest jeszcze wiele do odkrycia! Już wkrótce odkryjesz, że Tibia wygląda znacznie ładniej niż kiedykolwiek przedtem!
Tekst przetłumaczony przez Tibia.pl
Offline
Bardzo fajne Tylko do wieksząści trzeba mieć pacc :( Ale fajnie podoba mi sie bardzo
Offline
Zbanowany
Pomysły super, ale dla tego że wszystko dla PACC to -100/10.
PS: Dajcie OTmapeditor!
Ostatnio edytowany przez Ufek (2007-11-03 19:33:43)
Offline
Nie no to już się nudne robi cały czas tylko pacc pacc i pacc mogli by cokolwiek dla facc wymyślić i co najważniejsze dla slow lvl bo wszystko dla higów np. frosty POI jakieś ghazbarany i inne huje muje dzikie węże a poza tym te aktualizacje też co raz bardziej banalne sie robią no ludzie jakieś pajęczyny parę namiotów i wielka faza że można se farmę albo statek kupić ale za ile 100 cc ?! Te aktualizacje naprawdę robią się nienormalne.
Pozdrawiam V==E==Z==O==X
Offline
Zbanowany
Właśnie, dali by cokolwiek FACCom! A PACCe się cieszą bo mają piękne mapki i domki! ;(
Offline
Zbanowany
Offline
Sułtan łechtaczek
Na oficjalnej stronie gry pojawiła się, wyczekiwana przez wielu, zapowiedź nadchodzącej aktualizacji. Tym razem dotyczy ona najbardziej kontrowersyjnego tematu - wyrównania profesji. Oto jej treść:
W związku z wyrównywaniem profesji, znacznie rozbudujemy istniejący system żywiołów. Niektóre potwory są odporne na pewne żywioły, np. węże na truciznę. Obrażenia zadawane przez różdżki magów również należą do określonych żywiołów. W chwili obecnej mamy ich w Tibii trzy typy: ogień, energię oraz truciznę. Po aktualizacji trucizna będzie przynależeć do nowo wprowadzonego żywiołu ziemi, co oznacza, że gracze będą zadawać obrażenia bezpośrednio od ziemi, zamiast okresowych od trucizny. Uczyni to niedocenianie zaklęcia trucizny ponownie użytecznymi. Ponad to, wprowadzone zostaną trzy zupełnie nowe żywioły: lód, świętość i śmierć. Wszystkie sześć z nich wpłynie na kreatury, bronie, ekwipunek oraz czary. Nie trzeba chyba więc mówić, że dodana zostanie garść nowych zaklęć, część starych zostanie ulepszona i otrzyma nową nazwę, jeszcze inne zaś będą od teraz dostępne dla innych profesji niż poprzednio.
Magowie są szczególnie utalentowani w używaniu ognia i energii, więc będą mieć potężne czary oraz będą mogli tworzyć runy związane właśnie z nimi. Druidzi utracą możliwość tworzenia run zaklęć ognia i energii, nauczą się za to zaklęć lodu i ziemi oraz tworzenia odpowiednich run tychże żywiołów. Magowie nie przejmujcie się - nadal będziecie w stanie używać run wytworzonych przez innych, będziecie także w stanie rzucić proste zaklęcia należące do innych szkół magii niż wasza własna. Magowie oraz druidzi będą mogli wybrać pomiędzy dwoma, ogromnymi czarami obszarowymi. Pomimo, iż ich potencjał magiczny pozwoli na mistrzowskie opanowanie jedynie jednego z nich, zawsze będą w stanie użyć tego drugiego w zależności od potrzeb polowania.
Rycerze również będą w stanie kontrolować moce żywiołów przez pewien okres czasu - przyjdą im tu z pomocą magowie. Kilka broni będzie pulsować magiczną energią i będą mogły zostać zaklęte. Przy pomocy tajemniczych teleportów, znajdujących się w każdym mieście, utalentowani druidzi oraz magowie posiadający konto premium będą mogli odwiedzić święte kaplice, aby napełnić klejnoty magiczną energią. W zależności od tego, która z nich została użyta, te potężne klejnoty tymczasowo będą w stanie napełnić broń magiczną mocą, dzięki czemu będzie ona zadawać zarówno obrażenia fizyczne jak i obrażenia pochodzące od odpowiedniego żywiołu (lód, ziemia, ogień lub energia).
Paladyni jako jedyni mogą okiełznać święte czary, które są szczególnie efektywne przeciwko nieumarłym. Mając do dyspozycji święte czary dystansowe oraz obszarowe, są w stanie potężnie uderzyć kreatury śmierci i rozkładu. Co więcej, mogą oni używać strzał reprezentujących moce różnych żywiołów, co pozwoli im wykorzystać piętę Achillesową poszczególnych potworów.
Oprócz czterech profesji, również potwory zostaną dotknięte nowym systemem. Wszystkie z nich będą czułe, bądź niewrażliwe na poszczególne żywioły. Mag nie może zranić smoka używając swego repertuaru zaklęć ognistych, niezależnie od tego jak potężny by nie był, ponieważ smoki są oczywiście niewrażliwe na ten rodzaj ataków. Z drugiej strony zaś druid przy pomocy swoich lodowych czarów będzie w stanie poważnie zranić ogniste potwory.
Zmienimy również sposób odnowy punktów życia i many. Rycerze nie są za specjalnie utalentowani magicznymi zdolnościami, tak więc dotychczasowe czary oraz runy lecznicze będą dla nich praktycznie bezużyteczne w przyszłości. Aby wynagrodzić im te braki, otrzymają oni trzy nowe różne mikstury lecznicze. Dodatkowo nauczą się nowej metody natychmiastowego oczyszczania swych ran. Magowie otrzymają do dyspozycji trzy rodzaje mikstur odnawiających manę. Paladyni posiadają pewne zdolności magiczne oraz umiejętności podobne do rycerzy, więc będą w stanie używać dwóch z trzech rodzai obydwu eliksirów. Podczas walki, generalnie będziecie w stanie używać czarów wspomagających jak leczenie w tym samym czasie co zaklęć ofensywnych.
Następnym razem gdy będziecie planować długie polowanie, będziecie mieli do wyboru naprawdę wiele opcji aby przygotować się skutecznie. Których klejnotów powinienem użyć, aby zakląć mą broń? Które zaklęcia powinny znaleźć się na mojej liści hotkey'i? Która runa będzie najskuteczniejsza przeciw tym potworom? Który amulet powinienem założyć aby obronić się przed danym żywiołem? Rozbudowany system żywiołów z całą pewnością dodaje pewnego rodzaju urozmaicenie do Tibii i zagwarantuje, że każda profesja będzie miała pewne zalety w walce ze specjalnymi potworami.
Zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat wyrównania profesji w tym temacie.
Przypominamy, iż w temacie na www.tibia.com zobowiązani jesteście do używania wyłącznie języka angielskiego. Równocześnie zapraszamy do nas ponownie w celu zapoznania się z przyszłymi zapowiedziami zimowej aktualizacji.
Offline
Dziękuje rici za informacje. News ląduje na stronie głównej.
Offline