Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...


#1 2008-05-19 13:41:48

Grzes12

http://i35.tinypic.com/2usym0z.gif

Zarejestrowany: 2008-03-13
Posty: 114

[8.1] Super Czar!!!

Siema.Daje tu czar który jest ,,fajny'' i ,,fajnie'' wygląda.Jest on dla Sorcerere i Master Sorcerera (można sobie zmienić kub dodać jeszcze jakaś prof.). Więc tak on wali:

-Lodem
-Mortem
-Flamem (ogniem)
-Energią
-Trucizną
-Ziemią
-Świętością

Wymagany :

-300 lvl
-100 m lvl
-(można sobie zmienić jak kto chce)

Więc wchodzimy do data/spells/scripts tworzymy plik o nazwie Max.lua i wklejamy do niego :


combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 40)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 43)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 45)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 20)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREAREA)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

combat6 = createCombatObject()
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
setCombatFormula(combat6, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

combat7 = createCombatObject()
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatFormula(combat7, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)


arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 2, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr4 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr5 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 2, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr6 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr7 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 2, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}



local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
local area5 = createCombatArea(arr5)
local area6 = createCombatArea(arr6)
local area7 = createCombatArea(arr7)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)
setCombatArea(combat5, area5)
setCombatArea(combat6, area6)
setCombatArea(combat7, area7)

local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)

end

local function onCastSpell2(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)

end
local function onCastSpell3(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)

end
local function onCastSpell4(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)

end
local function onCastSpell5(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat5, parameters.var)

end
local function onCastSpell6(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat6, parameters.var)

end
local function onCastSpell7(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat7, parameters.var)

end


function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat2 = combat2, combat1 = combat1, combat3 = combat3, combat4 = combat4, combat5 = combat5, combat6 = combat6, combat7 = combat7 }
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell6, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell7, 0, parameters)


end





A w spells.xml wklejamy to :


<instant name="Mega Explosion" words="maxi king" lvl="300" maglv="100" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Max.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>




Myślę że sie przyda.Oceniajcie!!


Proszę kliknąć Wspomożecie mojego rycerza ;]
http://s10.battleknight.onet.pl/index.p … f=Mjc2OTk5

Offline

 

#2 2008-05-19 13:50:55

 kubxx

http://i37.tinypic.com/2s9vupj.gif

status 5601911
7326611
Zarejestrowany: 2007-12-16
Posty: 498

Re: [8.1] Super Czar!!!

sam go robiłeś czy skopiowałeś z iots albo innych for

Offline

 

#3 2008-05-19 18:00:37

SmileY

http://i37.tinypic.com/330fo7t.gif

4011293
Zarejestrowany: 2007-11-09
Posty: 677

Re: [8.1] Super Czar!!!

Prawie taki sam jak czar jak szanownego pana Micro Ice Wali dokladnie tak samo, uwazam ze ten czar jest poprostu sciagniety :(

Offline

 

#4 2008-09-25 17:03:55

polbi

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 5

Re: [8.1] Super Czar!!!

sry za odswierzanie ale nastepnym razem uzywaj Code Lub Spoiler

Spoiler:

np ;]

Offline

 

#5 2008-09-25 17:09:10

lukimaster

http://i36.tinypic.com/qs3v5t.gif

Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 805

Re: [8.1] Super Czar!!!

Alez ty polbi pomocny jestes.

Spoiler:


Ostatni post:
    2008-07-11 19:38:44

Ooo to na pewno juz bedzie wiedzial ze trzeba w spoilera brac jesli 2 miechy nawet wiecej niz 2 nie napisal posta czyli mozliwe ze zapomnial o forum.... jeszcze myslisz ze pomogles. W dodatku napisales "np" w moim rozumieniu to "no problem" Dobry jestes....

Offline

 

#6 2008-09-26 20:09:15

Polandos

Zbanowany

Prosze o usunięcie konta.
Call me!
Skąd: Prosze o usunięcie konta.
Zarejestrowany: 2008-06-30
Posty: 520
Nick: Prosze o usunięcie konta.
Profesja: Prosze o usunięcie konta.
Server: Prosze o usunięcie konta.
WWW

Re: [8.1] Super Czar!!!

Ehhh maxi king jest zjakiegos fora mialem go na ots


Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.

Offline

 

#7 2008-09-27 18:25:11

Uliczny fighter

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 89

Re: [8.1] Super Czar!!!

Nawet fajny czar 7/10 

Spoiler:

spojlera używaj


Zbyt duża sygnaturka.

Offline

 

#8 2008-10-08 06:03:11

Piotrek1474

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2008-09-24
Posty: 8

Re: [8.1] Super Czar!!!

Po jego głupkowatych wypowiedziach widać,że skopiował to z innego forum,dlatego też Grzes31 powinienien zostać zbanowany na okres dwóch dni za plagiat i to powinno go nauczyć aby już więcej plagiatów nie robić

A z tłumaczeniami tak samo pewnie on nawet nie wie co to jest code/quote oraz co oznacza ten kod

Kod:

<instant name="Mega Explosion" words="maxi king" lvl="300" maglv="100" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Max.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>

No to dla newbie postanowie wytłumaczyć

<instant name="Mega Explosion" words="maxi king" lvl="300" maglv="100" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Max.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>

Nazwa czaru czyli aby się wyświetlił co trzeba napisać
Od którego levela można użyć czar
Od którego magic levelu można używać czaru
Ile many zżera

Dalej chyba tłumaczyć nie muszę...

Ostatnio edytowany przez Piotrek1474 (2008-10-08 06:03:54)

Offline

 

#9 2008-10-08 10:59:21

Polandos

Zbanowany

Prosze o usunięcie konta.
Call me!
Skąd: Prosze o usunięcie konta.
Zarejestrowany: 2008-06-30
Posty: 520
Nick: Prosze o usunięcie konta.
Profesja: Prosze o usunięcie konta.
Server: Prosze o usunięcie konta.
WWW

Re: [8.1] Super Czar!!!

No Piter bardzo ladnie


Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.Prosze o usunięcie konta.

Offline

 

#10 2008-10-08 12:14:08

Uzzio

http://i37.tinypic.com/28ajhip.gif

11642553
Call me!
Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 785
Nick: Pozeracz Malinek
Profesja: Refugia

Re: [8.1] Super Czar!!!

up i po co odswiezasz stare tematy?

Offline

 

#11 2009-03-30 15:20:21

junek666

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

7938619
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2009-03-25
Posty: 30
Nick: junek
Profesja: 194.88.224.48
Server: 999

Re: [8.1] Super Czar!!!

e bieda


http://www.ronots.com/ref.php?ref=Mistorin
Wejdzcie w ten link zaluzcie konto i WUKUPCIE PACC SUPER OTS POLECAM!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.024 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mago1w.pun.pl www.hajtownia.pun.pl www.narutototalgame.pun.pl www.kingdragons.pun.pl www.dirt-bike.pun.pl