Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-10-20 18:40:43

mamba223

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-09-20
Posty: 47

wiêzienie

Znalaz³em nowy system wiêzienia w talkactions i chcia³bym aby ujrza³ ¶wiat³o dzienne wiêc przedstawiam ten projekt

Zasada dzia³ania?
np.
Kod:

!kara "nick, za co



Mamy do dyspozycji ³atw± do edycji tabelê kar
Najpierw skrypt a potem wyt³umaczê.

Tworzymy plik jail.lua o tre¶ci:
Kod:

Spoiler:

local system = {
-- Kary
["przeklinanie"] = {minuty = 10, obrazenia = false},
["wyzywanie"] = {minuty = 5, obrazenia = true},
["kradziez"] = {minuty = 25, obrazenia = true},
["atakowanie potwora"] = {minuty = 20, obrazenia = false},
["oszukiwanie"] = {minuty = 20, obrazenia = false}
}

local cele = {
-- Pozycje cel
{x=1076,y=1120,z=7},
{x=1089,y=1113,z=7}
}

-- Pozycja temple
local temple = {x=1080,y=1120,z=6}

-- Mno¿niki dla obra¿eñ lvl * mno¿nik
local mnozniki = {4,4.6}


local function uwolnij(x)
doTeleportThing(x.cid, temple)
doSendMagicEffect(temple, CONST_ME_TELEPORT)
doPlayerSendTextMessage(x.cid,22,'Wychodzisz na wolnosc! Uwazaj na siebie!')
setPlayerStorageValue(x.cid, 7000, 0)
print('Gracz '..getPlayerName(x.cid)..' wychodzi na wolnosc!')
return 1
end

local function kara(x)
if(os.time() < getPlayerStorageValue(x.cid, 7000)) then
local lvl = getPlayerLevel(x.cid)
doTargetCombatHealth(0, x.cid, COMBAT_PHYSICALDAMAGE, -(mnozniki[1]*lvl), -(mnozniki[2]*lvl), CONST_ME_NONE)
doPlayerSendTextMessage(x.cid,22,'Lepiej dbac o siebie, kolejny cios moze byc mocniejszy!')
local x = {cid = x.cid}
return addEvent(kara, 30*1000, x)
else
return 1
end
end

function onSay(cid, words, param)
    if (words == '!kara') and (param ~= "") then
    local szukaj = string.find(param, ',')
    local kogo = string.sub(param, 0, szukaj-1)
    local za_co = string.sub(param, szukaj+2, string.len(param))
        if (system[za_co] ~= nil) then
            if (getPlayerAccess(cid) >= 3) then
            local kto = getPlayerByName(kogo)
            local gdzie = math.random(1, table.maxn(cele))
            local x = {cid = kto}
            addEvent(uwolnij, system[za_co].minuty*60*1000, x)
            doTeleportThing(kto, cele[gdzie])
            doSendMagicEffect(getPlayerPosition(kto), CONST_ME_POFF)
            doSendMagicEffect(cele[gdzie], CONST_ME_TELEPORT)
            print('Gracz '..getPlayerName(cid)..' wsadzil gracza '..kogo..' do wiezienia na '..system[za_co].minuty..' minut!')
            doPlayerSendTextMessage(kto,22,'Zostales posadzony w wiezieniu przez gracza '..getPlayerName(cid)..' za '..za_co..' na '..system[za_co].minuty..' minut!')
                if (system[za_co].obrazenia ~= false) then
                local x = {cid = kto}
                doPlayerRemoveItem(kto, 2173, getPlayerItemCount(kto, 2173))
                addEvent(kara, 15*1000, x)
                setPlayerStorageValue(kto, 7000, os.time() + system[za_co].minuty * 60)
                doPlayerSendTextMessage(kto,22,'Zagramy w pewna gre, reguly sa proste, wygraj albo zgin!')
                end
            else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Brak wymaganego poziomu uprawnien!')
            end
        else
        doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Niestety niema takiego wykroczenia w tabeli!')
        end
    end
return 1
end

I do talkactions.xml dodajemy:

Spoiler:


<talkaction words="!kara" script="jail.lua" />

Gdy napiszemy np.

Spoiler:



!kara "name, przeklinanie

Gracz name zostanie wrzucony do wiêzienia (do jednej z wylosowanych cel) i dodatkowo je¿eli przy karze jest obra¿enia = true bêd± zadawane obra¿enia temu graczowi.

Edycja tabeli z karami:


Spoiler:

["przeklinanie"] = {minuty = 10, obrazenia = false},

przeklinanie - nazwa kary (za co siedzi)
minuty - na ile minut siedzi
obra¿enia - czy maj± byæ zadawane obra¿enia (false/true)

Dodawanie cel, jest proste do tablicy cele dodajemy linijki:
Kod:

{x=,y=,z=},

Oczywi¶cie uzupe³niaj±c o wspó³rzêdne


Pozycja gdzie teleportuje gracza po odczekaniu kary:
Kod:

Spoiler:

local temple = {x=,y=,z=}

Nazwa³em j± temple bo u mnie do temple leci gracz

Teraz mno¿niki obra¿eñ:

Spoiler:



local mnozniki = {4,4.6}

Obra¿enia s± liczone tak:
lvl * mno¿nik

np.
Kod:

lvl * 4

lub
Kod:

lvl 4.6

I warto¶æ jest losowana miêdzy jednym a drugim

Uwaga! W celach musi byæ strefa no-logout

Pozdrawiam.


Mam nadzieje ze sie spodoba

Ostatnio edytowany przez mamba223 (2008-10-21 06:20:27)


znam 2 najlepsze anime

http://dragonball.gotu.pl/graf/dragonball.gif
http://animeyume.com/blog/images/naruto_shippuden.jpg

Offline

 

#2 2008-10-20 19:34:26

Trojca

http://i36.tinypic.com/25zpd2c.gif

1711139
SkÄ…d: Belgia/Bruksela
Zarejestrowany: 2008-04-27
Posty: 374
Nick: Nie
Profesja: Gram
Server: Teraz

Re: wiêzienie

Super super tylko na spoilery popraw. I jak dobrze pamiêtam by³ ju¿ temat na forum?Na sto % by³y o wiêzieniach


Od kiedy znalaz³em siê na dnie, wszystko mi wychodzi.

Nawet w wielkich chwilach znajd± siê idioci. - by Legolas.

Offline

 

#3 2008-10-20 20:27:53

Ogi

http://i37.tinypic.com/okwrx1.gif

8273359
Call me!
Zarejestrowany: 2008-01-27
Posty: 400
Nick: Morroth Mirst
Profesja: Calesta
Server: 15 juz prawie 16 :D

Re: wiêzienie

Widzialem to chyba bylo na forum   ale tak jak @UP daj to do spoilerow jak poprawsz dam +


http://manu.dogomania.pl/emot/huepfen.gifhttp://www.niebiescy.pl/images/sygnatury/ruch_14.gifhttp://manu.dogomania.pl/emot/huepfen.gif

http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/657020.gif
Chce mi sie jesc xD !
#400 postów - 22:44 17 luty 2010 !!!

Offline

 

#4 2008-10-24 16:55:17

mrozio18

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

Skąd: Piekary ¦l±skie
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 22

Re: wiêzienie

nie dzia³a mi to ;/


The power is back!

Offline

 

#5 2008-10-27 19:12:55

bubel997

http://i38.tinypic.com/avakh.gif

4142534
Zarejestrowany: 2008-09-18
Posty: 66

Re: wiêzienie

fajne9/10

Offline

 

#6 2008-10-27 19:23:06

 Dimek

http://i50.tinypic.com/242swno.jpg

Zarejestrowany: 2008-04-05
Posty: 1855

Re: wiêzienie

Super skrypt z wiêzieniami widzia³em tu wiele tematów ale tego jescze "NIE"

Pozdrawiam


http://i44.tinypic.com/kd01v7.png
http://www.kiep.pl/img21/2011/03/18/1300408688dance.gif

Offline

 

#7 2008-10-28 13:52:56

Skatten

http://i33.tinypic.com/2v2gq5x.gif

Skąd: Ten Powrót ~~ ? ;d
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 280

Re: wiêzienie

Skrypt nawet fajny , ;p 8/10


*OTS & Counter Strike 1.6 Only*

http://img108.imageshack.us/img108/1060/xdalg2.jpg

Offline

 

#8 2008-10-29 12:34:38

 DaVo

http://i35.tinypic.com/71u5wo.gif

Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 1053
WWW

Re: wiêzienie

Przyda mi siê ten skrypt 8/10


<<

http://img835.imageshack.us/img835/1563/franklampard.png

Offline

 

#9 2008-11-02 16:15:49

Absy

http://i35.tinypic.com/2q9yumu.gif

SkÄ…d: exiva...
Zarejestrowany: 2008-11-02
Posty: 132

Re: wiêzienie

Bardzo fajny skrypcik.Napewno zastosuje go na swoim otsie


http://img213.imageshack.us/img213/2056/evotictest.gif

Offline

 

#10 2008-11-04 19:56:09

Max War

Zbanowany

10195914
Skąd: Pla¿a Omaha
Zarejestrowany: 2008-05-27
Posty: 122
Nick: TDM
Profesja: Narazie niegram w tibie
Server: Narazie niegram w tibie
WWW

Re: wiêzienie

super skrypt dzia³a on na moim serwie

Offline

 

#11 2012-05-12 08:49:46

Milkeway

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2012-04-29
Posty: 2

Re: wiêzienie

U mnie nie dzia³a :(

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.043 seconds, 14 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.teatr-przedmiotu.pun.pl www.dirt-bike.pun.pl www.mago1w.pun.pl www.hajtownia.pun.pl www.kingdragons.pun.pl