Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-10-24 10:19:21

 Dantez

http://i37.tinypic.com/2rxttv8.gif

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2008-03-17
Posty: 1946
Nick: Danreg
Profesja: Elite Knight
Server: Celesta
Level: 116

System światów i wojen

Czas na zwiastun! Długo oczekiwana jesienna łatka jest już prawie gotowa i za niedługo zostanie wprowadzona w życie. Ostatnie tygodnie wymagały wiele pracy i cierpliwości od całego zespołu, ale cały ten czas prac był interesujący. Jesienna łatka będzie obfita w nowe możliwości. Chyba powinniśmy ujawnić trochę informacji, prawda? Więc zaczynajmy.

Przebudowa typów światów



Jedną z największych zmian będzie przebudowa typów światów. To, co kiedyś znane było jako "Non-PvP", "PvP" i "PvP Enforced", będzie posiadać nowe nazwy, zgodnie ze zmianami w podstawach gry, szczególnie na światach Non-PvP. Każdy gracz będzie mógł wybrać typ świata w zależności od jego upodobań. Stąd inne światy PvP zostaną zdefiniowane do możliwości
rozgrywki na tych światach:

Opcjonal PvP:

Postacie nie mogą być atakowane, dostawać jakiekolwiek obrażenia lub być zabite wprost przez innych graczy. PvP jest możliwe, gdy zostanie aktywowany tryb wojny, lecz po zgodzie obu stron. Rekomendujemy ten typ świata osobom, które nie są pewne jaki wybrać typ świata i chcą grać bezpiecznie, nie obawiając się o swoją postać i walczyć tylko wtedy, gdy się zgodzą.

Open PvP:

Gracze mogą być atakowani, dostawać obrażenia, być zabici lub źle wpływać na innych graczy. System czaszek jest tam aktywny, by uchronić graczy od masowych rzezi. Gracze, którzy lubią PvP mogą by zainteresowani tym typem świata.

Hardcore PvP:

Każdy gracz może być atakowany, uszkadzany, zabity lub zastraszany przez innego gracza bez żadnych kar. Nie ma systemu czaszek na tego typu światach. Ten typ świata jest dobry dla graczy którzy preferują zaciekłe pojedynki i rzezie między sobą.
Tylko dzięki tej przebudowie, system wojen może być dodany jako coś użytecznego. Będzie on dostępny dla każdego typu świata (szczegóły poniżej). Więcej informacji o przebudowie typów światów można przeczytać w artykule poświęconym właśnie tym zmianom i na forum dyskusyjnym.

System Wojen



Prawie każda wojna pociąga za sobą ofiary. Ci, którzy nie chcą w niej uczestniczyć, lub zostaną w nią wciągnięci, są łatwą ofiarą dla handlarzy wojennych.
Aby zapobiec ofiarom wojen, ale umożliwić wojny gildiom na światach z aktywnym systemem czaszek zostanie wprowadzony system wojen. Jak więc on działa?
Lider aktywnej gildii może zadeklarować wojnę innej gildii przez stronę swojego klanu. Gildie mogą uczestniczyć w wojnach, wypowiadać je maksymalnie 5 gildiom naraz. Każdy może zobaczyć historię wojny na pod stronie danej gildii.

Spoiler:

        * Aby zadeklarować wojnę, lider gildii musi wybrać przeciwnika, ustalić warunki: długość (7 do 180 dni), limit śmierci (maks. 1000) i zapłatę w razie przegranej (do 2 000 000 złota) i inne.
        * Jego wróg może nie przyjąć wniosku o zerwaniu pokoju, zmienić warunki lub zgodzić się na bitwę. W razie zaakceptowania, ustaleniu kar pieniężnych i wpłaceniu 1000 złota pieniądze zostaną przeniesione do prowizorycznego depozytu sądowego podczas następnego zapisu serwera. Jeśli pieniądze z kont liderów nie mogą być przelane na konto "sądu", zostaną podjęte próby podczas następnych zapisów serwera. Kiedy http://static.tibia.com/images/news/teaser_war_system.jpgtylko pieniądze zostaną przelane, wojna się rozpoczyna.
        * Podczas wojny, zabicie przeciwnika, będzie uzasadnionym zabójstwem. Każdy akt agresji przeprowadzony między wrogami, będzie skutkował blokadą strefy protekcji, nawet jeśli nie Ty zacząłeś bitwę.
        * Postacie uczestniczące w wojnie będą specjalnie oznaczone, co pomoże rozróżnić sojuszników od wrogów i postaci nie biorących udziału w konflikcie.
        * Poprzez kanał gildii i wiadomości w tymże kanale dowiesz się gdzie byli zabici twoi sojusznicy a także wrogowie i kto wygrał wojnę.
        * Gdy wojna zostanie zakończona, zwycięzcy otrzymują pieniądze ze składki ustalonej przed wojną. Zwycięską gildią będzie ta, która zabiję najwięcej wrogów, ale ilość pieniędzy jaką dostanie, będzie proporcjonalna do śmierci wrogów. Jeśli wojna skończy się remisem, składki zostaną przekazane liderom.

Wprowadzenie do systemu wojen, jest związane z kilkoma szczegółami, które muszą być zmienione lub dodane:

Na Optional PvP

Spoiler:

         * Brak blokowania:
          Na tym świecie, blokowanie innych postaci zostanie wyeliminowane przez wygląd gry. Pozwoli ci tobie na przejście, która jest zajęta przez innego gracza, jego przywołane lub zauroczone. Rezultatem jest grupa, w tym momencie, masz 5 sekund na poruszenie się. Na specjalnych kratkach typu początek depozytu czy drzwi poziomowe ów funkcja nie istnieje. Jeśli chodzi o wojny, znaczy, że gracze nie biorący udział w potyczce nie będą mogli blokować innych graczy z przeciwnych gildii. Uczestnicy wojny mają przywilej blokowania innych.

        * Ograniczenia do grup na jednej kratce:
          Pierwsza postać na kratce będzie zawsze na początku danej grupy. Każda inna postać, która wchodzi będzie sortowana. W ramach systemu wojny, pierwszy gracz stojący na początku (naprowadzona w oknie gry) zawsze będzie efekt dla pierwszej osoby. Ataki obszarowe unieszkodliwią całą grupkę. Dodatkowo, wszystkie postacie na pozycji drugiej lub niższej nie będą mogły atakować graczy, rzucać czarów obszarowych lub run, brać łupu bądź leczyć innych. Będzie to identyfikowane wiadomością „Jest za tłoczno! Musisz się przesunąć.”

        * Leczenie:
          Przez pierwsze 60 sekund po przyjęciu PvP, obrażenia spowodowane od przeciwnika, uczestników wojny , summony nie mogą zostać uleczone przez innych ludzi nie uczestniczących w wojnie. Tyczy się to też Party. Ponadto, na każdym świecie mikstury nie mogą zostać użyte na potwory lub inne postacie.

        * Paraliżowanie:
          Gracze nie będą mogli sparaliżować innych, dopóki nie będą uczestnikami wojny

        * Magiczne ściany i dzikie pnącza:
          Jeśli runy zostały użyte na uczestników wojny, efekty będą zastosowane przeciwko przeciwnikom, ale nie ludzi z gildii bądź niepożądanym ofiarom. Dzikie pnącza przelecą przez sojuszników i nieuczestniczących, w przeciwieństwie do magicznych ścian, pozostające widoczne w zasięgu okna gry. Ściany mogą zostać rzucone przez niezaangażowanego znika, gdy zetknie się z innym graczem.

        * Trening:
          By zapobiec nadużywaniu systemu wojny przy trenowaniu, żadna umiejętność w posługiwaniu się tarczą czy bronią nie będzie podnoszona w ramach tegoż systemu.

Na Open PvP i Hardcore PvP:

Spoiler:

        * Ograniczenia:
          Jak na Optional-PvP, pierwsza postać na kratce będzie zawsze na górze Battle, a inne będą sortowane poniżej. Ataki, które są kierowane w stronę grupy (naciskając na Battle), zawsze pierwsza postać będzie pod ostrzałem. Ataki obszarowe unieszkodliwią całą grupkę. Ponadto, postaci, będące w środku stosu nie będą mogłyby wykonać agresywnych ruchów przeciwko innym postaciom bądź potworom. Będzie to identyfikowane wiadomością „Jest za tłoczno! Musisz się przesunąć.”

        * Leczenie:
          Eliksiry nie będzie można używać na potworach czy innych postaciach. Zostanie to wprowadzone do wszystkich rodzajów światów.

        * Paraliż:
          Użycie tej runy da efekt czaszki, zgodnie z zasadami, jeśli grasz na świecie Open-PvP.

        * Inne:
          Na światach Hardcore PvP, błogosławieństwa, amulety zguby będą dostępne, a zdobywanie doświadczenia za zabicie gracza usunięte.

W przyszłości, chcemy rozruszać system wojen poprzez dodanie paru cech jak pojedynki, najlepsze wyniki i konta gildii.

Druga zapowiedź zostanie ukazana za kilka dni. Będzie jeden duży aspekt do przedstawienia: transfer postaci. Czy jesteś gotów na podróż poza granice?

Twoim punktem startowym będzie wyspa Travora i będzie można do niej przypłynąć z każdego miasta, wyłączając w to Rookgaard. Jest to pierwszy ekskluzywny widok, jak wygląda depozyt tejże wyspy…

http://static.tibia.com/images/news/teaser_travora_depot.jpg

Prosimy o uwagę: opinia na ten temat nie wystartuje nie prędzej niż w poniedziałek, 26 października.

Czekajcie niecierpliwie!
Wasi Community Managers


2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
http://img268.imageshack.us/img268/9939/25985.png

Offline

 

#2 2009-10-24 10:37:05

 Not To Easy

http://i37.tinypic.com/okwrx1.gif

Zarejestrowany: 2009-09-10
Posty: 418

Re: System światów i wojen

Zobaczymy jak teraz będą bic bossy np. ghazy albo morghy
teraz zobaczymy skille tych wszystkicj por lvlów xd

dla mnie najlepszy update jaki był


Pozdrowienia dla tych prawdziwych
Scizor jesteś najbardziej fałszywą osobą na tym forum...
Może kiedyś się zobaczymy jeszcze.

Offline

 

#3 2009-10-24 11:38:29

 Termik

http://i38.tinypic.com/euqxqs.gif

Na PW pisz!
Zarejestrowany: 2008-03-22
Posty: 3445

Re: System światów i wojen

80% ludu będzie grać na Optional PvP ... idę o rekę...
potem na Hardcore, a najmniej będzie grało na Open PvP.

Mnie najbardziej ciekawi, jakie światy jakie będą

Offline

 

#4 2009-10-24 17:03:42

Czy wiesz że?

http://i37.tinypic.com/30iway9.gif

Zarejestrowany: 2009-09-20
Posty: 101

Re: System światów i wojen

Termik ma racje. A ja do tego dodam to że servery będa przeludnione na maxa. Nie dość że już takie są to jescze to wprowadzili.

Będą musieli dorobić 30 nowych światów optjonal.


Magik :( 26.12.2000r.

    http://img12.imageshack.us/img12/2155/brolisam.jpg
!! Broly Power !!
<~ Broly Wiil Kill You ~>

Offline

 

#5 2009-10-24 19:26:25

Free

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2009-10-21
Posty: 10

Re: System światów i wojen

Fajnie będzie
Tylko ta Travora to na pacc będzie pewnie.


http://i36.tinypic.com/301dg6g.jpg

Offline

 

#6 2009-10-24 19:35:47

 Helluxzi

Zbanowany

2204243
Skąd: Głogów
Zarejestrowany: 2008-08-22
Posty: 2091
Nick: Grzesiek ^^
Profesja: SwP
Server: 18 ^^

Re: System światów i wojen

no nie kurwa idiotyczne pytanie zadajesz

ehh nie bedzie mozna blokowac xD


http://img517.imageshack.us/img517/2007/oko4hell.png

Offline

 

#7 2009-10-24 21:35:55

 DaVo

http://i35.tinypic.com/71u5wo.gif

Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 1053
WWW

Re: System światów i wojen

Pierwsze "ciekawe" utpdate od długiego czasu ;D

Ostatnio edytowany przez DaVo (2009-10-24 21:36:11)


<<

http://img835.imageshack.us/img835/1563/franklampard.png

Offline

 

#8 2009-10-24 21:45:01

 Danduk

http://i36.tinypic.com/21b632c.gif

Zarejestrowany: 2007-12-26
Posty: 1157

Re: System światów i wojen

Oby ta Travora była na facc , jeżeli będzie to zaczne grać od 0 , fajnie sie zapowiada .

Offline

 

#9 2009-10-24 22:01:18

Robert

http://i36.tinypic.com/9vjf9v.gif

Skąd: Las Vegas
Zarejestrowany: 2008-07-01
Posty: 1493

Re: System światów i wojen

Mmm, opcjonal-pvp koxorz! Ale i tak nie zagram : D


kappa?

Offline

 

#10 2009-10-25 12:47:58

Spiver

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 5

Re: System światów i wojen

No nO ladnie wygląda ;]] oby sie udało !!!!!

Offline

 

#11 2009-10-25 16:33:17

Grebek

http://i36.tinypic.com/qs3v5t.gif

kto potrzebuje ten ma
Skąd: Venore
Zarejestrowany: 2009-02-28
Posty: 882
Nick: Morix Knight, Morfilis
Profesja: Knight, Druid
Server: Secura
Level: 49, 45

Re: System światów i wojen

Ok wszystko ok a ta wyspa będzie dla pacc

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.suktes.pun.pl www.promienista.pun.pl www.telefonyapple.pun.pl www.narutoplay.pun.pl www.zip08.pun.pl