#1 2007-01-14 10:03:01

Bartii

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-01-14
Posty: 10

Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

HEJ kolejny moj skrypt to Bolt Rune
najpierw w data\spells\runes\ tworzymy plik ,,Bolt Rune.lua''
i wpisujemy
Kod

area = {
{1, 1, 1},
{1, 1, 1},
{1, 1, 1}
}

attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_BOLT
areaEffect = NM_ME_BOLT_AREA

hitEffect = NM_ME_YELLOW_RINGS
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = BLACK_WHITE
offensive = true
drawblood = true

HeavyMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

HeavyMagicMissileObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.35
HeavyMagicMissileObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.75

return doTargetMagic(cid, centerpos, HeavyMagicMissileObject:ordered())
end

a potem w data\spells\spells.xml wpisujemy oczywiscie na samym dole w dziale Runes
Kod

<rune name="Bolt Rune"                         id="2281"       charges="1"             maglv="15"       mana="0"        enabled="1"></rune>

i to by bylo na tyle xD

Offline

 

#2 2007-01-14 12:27:43

SirChiracle

Zbanowany

Zarejestrowany: 2006-10-27
Posty: 1132
WWW

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

Spoko jeszcze nie wykorzystałem ale napewno się przyda


WYJEBANE W TO FORUM - - -- - -- - - - -- -- -- --  -- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Offline

 

#3 2007-04-10 16:36:28

Danioo

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2007-04-09
Posty: 12

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

o tak ciekawy skrypcik ;]  Gz

Offline

 

#4 2007-07-08 17:28:12

wojtek15

http://i36.tinypic.com/25zpd2c.gif

Zarejestrowany: 2007-07-03
Posty: 349

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

Mi się podoba.

Offline

 

#5 2007-07-24 15:37:38

Devil_Jin

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2007-07-22
Posty: 6

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

Zrobilem skrypt, runa jest, dalem ja sobie na edytorze na ziemi, podnosze ja, patrze ze nie ma formulki na nia, jestem pewny ze to ta i probuje uzyc. Na niczym sie nie da. Jak sie tego uzywa?!

Offline

 

#6 2007-07-24 22:13:59

Ziomalek

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2007-07-24
Posty: 17

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

A na jakom jest to wersje bo jak robie pod tibie 7.92 to nieda sie jak nie pod tom tibia
To powiedzcie jak sie robi zeby dzialalo pod tibie 7.92

Offline

 

#7 2007-07-25 15:47:39

Tenktowlasnieja

http://i38.tinypic.com/2ni1vub.gif

status 8560857
8560857
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-07-05
Posty: 78
Nick: Lord karolak
Profesja: celesta
Server: 203

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

zal zal tego skryptu jest taki sam i to all skopjowales 

Offline

 

#8 2007-07-25 16:01:00

 Rici

Sułtan łechtaczek

Skąd: Ełk
Zarejestrowany: 2007-05-15
Posty: 1753
Nick: Vineium Doron
Profesja: Paladyn
Server: Guardia
Level: 64

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

i można kopiować
@topic
Jesli chodzi o runke jest spoko 7/10


http://img13.imageshack.us/img13/8466/ovoj.jpg

Offline

 

#9 2008-04-13 20:57:31

Xanderus

http://i38.tinypic.com/2ni1vub.gif

status 5378617
2629470
Call me!
Skąd: nie wiem :P
Zarejestrowany: 2008-01-10
Posty: 85
Nick: Mestro Rfu
Profesja: Kyra
Server: 21

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

HEJ kolejny moj skrypt to Bolt Rune
najpierw w data\spells\runes\ tworzymy plik ,,Bolt Rune.lua''
i wpisujemy
Kod

    area = {
    {1, 1, 1},
    {1, 1, 1},
    {1, 1, 1}
    }

    attackType = ATTACK_NONE
    animationEffect = NM_ANI_BOLT
    areaEffect = NM_ME_BOLT_AREA

    hitEffect = NM_ME_YELLOW_RINGS
    damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
    animationColor = BLACK_WHITE
    offensive = true
    drawblood = true

    HeavyMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

    HeavyMagicMissileObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.35
    HeavyMagicMissileObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv *1.9) * 1.75

    return doTargetMagic(cid, centerpos, HeavyMagicMissileObject:ordered())
    end

a potem w data\spells\spells.xml wpisujemy oczywiscie na samym dole w dziale Runes
Kod

    <rune name="Bolt Rune"                         id="2281"       charges="1"             maglv="15"       mana="0"        enabled="1"></rune>

i to by bylo na tyle xD

Offline

 

#10 2008-04-14 07:27:14

 Carmenn

http://i38.tinypic.com/30t2p7n.gif

Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2008-01-22
Posty: 1272

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

?
Nie odświeżaj starych wątków, nie wiem po co skopiowałeś ten  skrypt...


Żołnierzu, powiedz mi, jak wybierasz kto ma, a kto nie ma żyć?
Żołnierzu, tłumacz się, czemu jednym dasz żyć, a drugim niestety nie?

http://img.userbars.pl/42/8229.jpg

Offline

 

#11 2009-05-30 16:13:09

Xenox

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

Skąd: Gdzieś niedaleko...
Zarejestrowany: 2009-05-30
Posty: 28
Nick: GM Xenox
Profesja: Jeszcze nie gotowy...
Server: Wciąż rośnie...
WWW

Re: Bolt Rune (chyba nowosc na tym forum ;])

Coś mi nie działa :( czy to działa na tibie 8.1?


Daj + Nic nie tracisz a zyskasz Przyjaciela

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutots.pun.pl www.visionpol.pun.pl www.gtasaforum.pun.pl www.etipb.pun.pl www.habbo.pun.pl