Nie tylko o Tibii i OTS...
Pierwszy AOTS (Alternative Open Tibia Server) na świecie:
Świat Atlantydy bazuje na silniku Open Tibia Server, wzbogaconym o pewne 'dostawki' w kodzie oraz skrypty, tworząc zupełnie nowe systemy oraz wypełniając świat fabułą, której początku kształtowały się już w roku 2009.
To co całkowicie odróżnia Nasz świat od wszystkich innych serwerów tego typu, to nasz unikalny, pisany od początku, alternatywny klient, który daje Nam nieskończone możliwości edycji świata. Wiele serwerów reklamuje się pisząc - "Własny klient", jest to jednak nieprawda. W rzeczywistości są to jedynie przeróbki oryginalnego klienta Tibii, który prawie zupełnie uniemożliwia dorabianie do gry jakichkolwiek nowych opcji.
Serwer będzie hostowany w profesjonalnej serwerowni OVH, która zapewnia wysoką jakość świadczonych przez siebie usług, ciesząc się uznaniem w całej Europie. Nad serwerem będą "czuwały" nasze skrypty backup'ujące - raz dziennie baza danych będzie kopiowana do pliku oraz wgrywana na inną maszynę serwerową, tak aby w przypadku poważniejszych awarii w każdej chwili można ją było odtworzyć.
Całość będzie obsługiwana przez firmę RonIT, oferującą wiele autorskich rozwiązań. Firma istnieje na rynku OTS już od 2006roku. Chcemy stworzyć dla was przyjazne i stabilne miejsce do którego zawsze będziecie mogli powrócić znużeni codziennością. Wiele osób pracowało przez wiele dni, inwestując w to mnóstwo prywatnego czasu abyście Wy mogli ujrzeć wkrótce to co Wam zaprezentujemy.
Sprawdźcie nas, ponieważ myślę, że po prostu warto.
Przewidywany Start Serwera
Pierwsza połowa grudnia - 2011 roku.
(...) Skoczyła. Budzący trwogę bazyliszek był o cale od zbroi płytowej Paladyna. Atak został
sparowany tarczą, na której gad odbił swój brzydki łeb, zatoczyła się.
Wojownik rzucił się do ataku. Ciął z boku. Łuskowata bestia z pokraczną zwinnością odskoczyła.
Miecz wszedł w lity granit, odrąbując głowę jakiejś nagiej jak w dzień imienia kapłanki. Znowu machnął, tym razem posąg został skrócony o ręce. Annuan w myślach przeprosił podobiznę Venus, patronkę miasta Milo.
Kontratak nie nadszedł. Paladyn nie wyczekiwał dłużej - wywinął młyńca, jednak przeciął tylko powietrze.
Złowrogi syk bazyliszka niósł się po całej krypcie. Smród grobowca był nie do zniesienia, parę ubitych wcześniej ghuli wcale nie poprawiało sytuacji - atakowały nozdrza mocniej niż smród świątynnych kadzideł, które musiał znosić jako terminator.
Trzeba było także uważać by nie zaplątać się w mroku w pajęczyny, czy potknąć o zwały gruzu - Sol Invictus wiedziało co jeszcze tu czyha oprócz tej zas**nej ku**y w łuskach. To było nieważne...
Annuan odrzucił tarczę i chwycił miecz oburącz, nogi zaparł o ścianę przygotowując się do szarży.
Oczy szukały najmniejszego ruchu. Znalazły. Grobową ciszę krypty rozdał krzyk świętego wojownika, który zapewne chciał się popisać swą elokwencją i erudycją tak wpajaną podczas nudnych zajęć w klasztorze.
"Zatańcz ze mną śliska ku**o! Chodź s**o, wsadzę Ci ten miecz prosto w rzyć!" po czym rzucił się w szarży wprost na bazyliszka.
Na potworzycy nie wywarło to większego wrażenia. Skoczyła na otwarty grób, odbiła się i skoczyła wprost ku gardłu człowieka, ten w ostatniej chwili wykonał piruet, pewnie trzymając oręż. Ciął na oślep.
Chlusnęła seledynowa krew. Z przeraźliwym krzykiem ranna bestia rzuciła się na Paladyna.
Skakała raz po raz unikając miecza. Wojownik słabł, pełną zbroję płytową zaczęły znaczyć wgniecenia i ślady pazurów.
Ze złączeń wylewa się czerwona rosa, rzemyki trzymające naramiennik zostały przecięte.
Bazyliszek nie czekając ani chwili dłużej powlókł się po ziemi, zmylił miecz i zębami złapał ramię. Znowu krzyk, trochę bardziej ludzki, w akcent słowa "Chędożona c**a".
Po dość długiej przerwie powracamy. Atlantyda nie zatonęła, jak twierdzą niektórzy naukowcy.
Wyciągnięto wnioski z popełnionych błędów, mankamentów serwera. Mamy nadzieję, że tym razem uda nam się wraz z wami przeć naprzód niczym Czarna Perła po karaibskich morzach.
Chcemy by nasz AOTS był jedynym takim na rynku; by oferował wam to, czego obecnie brakuje.
Możliwość rozrywki połączonej z główkowaniem. Alternatywny świat, w którym każdy z graczy odnajdzie coś dla siebie.
Oczywiście równie ważna jest grywalność. Wielkość mapy, ilość expowisk oraz questy stawiające na współpracę między graczami - to wszystko tworzy niespotykany nigdzie indziej klimat i więzi między graczami.
Wiele zawdzięczamy wam, graczom, którzy wierzyli w nasz rychły powrót w blasku chwały.
Pomagaliście w poprawie serwera. Krytykowaliście nasze pomysły, wysuwaliście swoje. Bez was Atlantyda nie byłaby tym, czym jest teraz.
Tu ukłon w waszą stronę.
Chcielibyśmy, byście pozostali z nami. Zawsze będziemy brać pod uwagę wasze zdanie. Jesteście tymi, dla których warto pracować.
Serwer rozwija się, przez te miesiące nic nie trwało w stagnacji: wiele z planowanych zostało dodanych. Oto przykłady:
Co planujemy?
Z kart dziennika pokładowego.
Atlantyda, to kontynent oraz przyległe do niego wyspy i wysepki położone na nieodkrytym przez ludzi dotąd oceanie. Kontynent z którego pochodzimy (my - gracze) potocznie nazywany Mainlandem, jest naszym dotychczasowym miejscem zamieszkania. Niestety upadek meteorytu na terytorium Mainlandu doprowadza do zagłady jego mieszkańców oraz istot na nim żyjących, a jedynie mała grupka ludzi uchodzi z życiem. Staje się to za sprawą przypadku, otóż dnia 23 czerwca 1200 roku, grupa badaczy morskich miała wyruszyć na kilkudniowy rejs badawczy obejmujący wody Morza Południowego.
Niespodziewanie, kilkadziesiąt minut po odcumowaniu statku badawczego "Poster", marynarze spostrzegają że niebo rozświetla, dziwne, niewidziane przez nich dotąd światło, a zaledwie kilkanaście minut potem dochodzi do zagłady ludzkości. Za sprawą łaskawego losu, dane zostało im żyć, lecz to nie koniec ich przygód, a wręcz przeciwnie - początek. Po 2 tygodniach rejsu i zmagania się z głodem nieznane dotąd wody przynoszą im kolejne wyzwania. Marynarze statku badawczego "Poster" na horyzoncie spostrzegają ogromny front burzowy, a w skutek którego dochodzi do potężnego sztormu morskiego. Błyskawice, grzmoty, potężne fale, ogromny huk, oraz wiatr który łamał żagle, zdali sobie sprawę że nie mają szans na przeżycie. Pogodzeni ze śmiercią poddali się potężnemu żywiołowi. Lecz i w tym przypadku miał miejsce cud. Potężny wiatr oraz silne wiry wodne, doprowadzają do rozbicia statku o przybrzeżne skały nieodkrytej dotąd wyspy, wyspy na której zaczną swoje nowe życie...
Postacie do 20lvl przy śmierci bez oznaczenia czaszką nie tracą swojego ekwipunku dodatkowo ich straty doświadczenia są o 90% mniejsze niż zwykle.
Zastosowanie innowacyjnego klienta gry dało nam spory wachlarz możliwości.
Co nowego oferuje klient?
Przykładowe zrzuty ekranu:
Zdobądź własne cztery ściany.
Większy format:
Serwer działa pod patronatem firmy RonIT, co zapewnia nam odpowiednie zabezpieczenia jak i pewny rozwój.
W ekipie tworzącej serwer zaszło kilka drobnych zmian personalnych. Obecnie są tam entuzjaści, którzy robią to, co lubią i chcą być w tym najlepsi. Oni także są graczami, więc świetnie rozumieją wasze potrzeby i będą starali się je zaspokoić w miarę swoich możliwości.
Pentos - Ojciec Dyrektor (ale Maybacha się jeszcze nie dorobił), mapper, skrypter, pomysłodawca i administrator.
Kenji - skarbnica pomysłów dziwacznych, tester, skrypter Lua, osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami.
Chcielibyśmy również podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do powstania i rozwoju serwera.
Szczególnie pragniemy podziękować Sangrinowi (na TORG znanemu jako Scyther) za sprezentowanie nam mapy Congerii.
Pamiętajcie, istniejemy dla was. Bez graczy świat Atlantydy nie istnieje.
Zachęcamy was do śledzenia naszych poczynań, gdyż start już niebawem.
Przypominamy, że trwają już otwarte testy, każdy z was ma szansę zapoznać się już teraz z Nową Atlantydą.
Atlantyda World Team.
Main Page - Strona główna
Download Client
Forum
Email: Ojca dyrektora pentos@atlantydaworld.com
Jeżeli chcesz pomóc i wesprzeć projekt wklej to do swojego podisu:
Rekrutacja:
Poszukujemy chętnych do pracy z nami: Pisarzy, Skrypterów, Mapperów, wszelkiej maści wariatów ^^.
Przede wszystkim liczy się kreatywności, odwaga i zaangażowanie.
Podania w formacie
prosimy podsyłać na GG: 5445116 bądź PW.
Imie:
Nick:
Skąd dowiedziałeś się o projekcie:
Posada:
Twoje osiągniecia: Pochwal się swoją pracą, opisz jeden z swoich skryptów, czy umieść jedno z swoich opowiadań.
Parę słów o sobie:
- dodane nowe lokacje: Mystic Falls, tereny na Tortudze, Atlancie i wiele więcej,
- system tytułów postaci zdobywanych za wykonywane zadania i zabijane potwory,
- system bonusów w ekwipunku,
- lżejsze eliksiry i pieniądze,
- zwiększona siła ciosów palladyna,
- trening walki - umiejętności rosną z każdym zadanym uderzeniem,
- główny kontynent zyskał ciekawsze podziemia,
- nowe questy,
- dodani brakujący NPC od outfitów i addonów,
- poprawione dość irytujące bugi na mapie,
- zbalansowana moc czarów.
Ostatnio edytowany przez Militarem (2011-12-08 21:20:32)
Offline
Wcielamy w życie nowy pomysł.
Gildyjne questy, służące rozbudowie Guild House.
Pozwalający na dodanie kolejnych pięter/podziemi naszej budowli i innych bejerów
Obecnie prace trwają pełną parą.
Poprawki do naszego klienta, by był jak najbardziej grywalny i pozbawiony błędów.
Nowe questy, systemy, najazdy i miejscówki.
Nie ma co czekać!
Załóż konto już dziś i bacznie śledź projekt.
Offline
Troszkę tu drętwo panowie/panie :>
Nie lubicie grać :(? Dziw nad dziwy.
Zaglądajcie, piszcie, niech zostanie jakiś ślad po waszych odwiedzinach.
Dodaliśmy do klienta:
-cap/soul widoczny w oknie ekwipunku, nowe questy i miejscówki.
Nie chcecie nic wiedzieć o serwerze, nie wierze Nie wstydźcie się!
Offline
Zalążek, lokacji podwodnych zaczęty przez nasz nowy nabytek Oskarqq
Dodaliśmy także mały dodatek do naszych rang zdobywanych przez wykonywanie questów/zabijanie potworów.
Posiadana ranga będzie miała wpływ na cenę sprzedawanych przedmiotów w sklepach. Im bardziej będziesz znany, tym więcej zarobisz.
I jak zwykle parę nowych questów
Offline
Jako, że mamy poniedziałek, a poniedziałków mało kto lubi.
Wrzucamy na osłodę dnia.
Parę screenów na zachętę
Offline
Geneza świata
Research note.
Author: Virrux Apogeus
Day twelve of five year researching.
Finally a last dig out and we can leave this poor land in peace, our research is almost completed, we just need few more scratches and final report will be completed. After these endless digouts we lost many workers due to accidents we weren't able to predict, we didn’t knew that ground here is so soft and can fell down if under too big pressure.
Me, my left hand profesor Aksha Talamur, well acknowledged specialist of minerals, my right hand magistrate magi Sorrosh Aro, our magic supporter and others that we hired, want to humbly present you.,Archmage, final report about our research.
From parts of ground we dig out, we were able to learn about how old is our Atlantis. After months and years of examining different pieces of ground soil, from all over Atlantis, we are able to say in close, how old is our land. We examined it in many ways, starting from books to magic, from hard science to beliefs of local inhabitants, we think... no we Know that Atlantis have about eight thousands years, at the beginning we all tough it could be older, but meanwhile we were searching for age, we found out terrible truth.
From rocks, we can say, watering, erosion progress were too fast, our suspections once were made, started to be terrible. We found out that Atlantis, were in fact a sunken island! After this we started to examine flora and ground shape, we think that Atlantis were sunken for three thousands years, it's emergence is due to the global warming, ocean started slowly vanish and island were slowly emerging to the shape we know nowadays.
Altogether with such discovery we started to delve into tribes beliefs, all those tribes had one thing that connected them, the Totems of Ancestors!
These Totems, were as most of said, six, only one tribe were saying that there are seven of them but the seventh is unreachable for human begins, that leads us further, as tribals – wildmans if you prefer, said that Totems were in fact guardians of Atlantis, guarding it from another sinking. Our investigation led us to one of them, Sorrosh Aro as he get close to the Totem, said that hes feeling hibernated vein of mighty magic, he don't know yet where magic canals were going, so we left him there with some rearguard to investigate it, we hope he will send us report soon.
Your mere servants.
Virrux and others.
Offline
Offline
Tworzymy system elementów, po krótce wam wytłumaczę.
Przerobiliśmy nasz system czasu, obecnie 24h w Tibii to 8h w naszym świecie... Przejdźmy jednak do sedna.
x: w czasie nocy, czary żywiołu śmierci np. exroi mort, bedą atakować mocniej 0 ~8%, zaś czary świętości ~8% słabiej.
x: w dzień sprawa ma się analogicznie.
Obecnie zastanawiamy się jak przygotować czary: ziemi, ognia, lodu, elektryczności by były bardziej lub mnie efektywne w pewnych warunkach.
Przykładowy pomysł
Każda zmiana położenia postaci względem <grounda> miałaby wpływ 1% na siłę czaru, np. im niżej jesteśmy tym silniejsze stawałyby się czary ziemi i ognia, jednak im wyżej tym mniej skuteczne by się stawały.
W przypadku lody i elektryczności sprawa miałaby się odwrotnie.
If you got any better suggestions, please share them with us here
Jeśli macie jakiś pomysł to walcie do nas drzwiami i oknami,
Wasz, Atlantyda Team
Ostatnio edytowany przez Militarem (2011-12-12 17:22:48)
Offline
Serwer ruszył i ma się doskonale!
Offline
Teraz Full Pack AtlantydaWorld do pobrania dla każdego!
Zapraszam do tematu gdzie każdy może ściągnąć właśnie ten serwer!
http://www.tibia11.pun.pl/viewtopic.php … 90#p130390
Offline