• Index
  •  » Mapy
  •  » [8.54] World of Erpegia - Projekt.

#31 2010-08-10 20:38:36

 Seeker

http://i49.tinypic.com/2whmhds.jpg

4133650
Skąd: Tu i Tam...
Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1243
Nick: Heannak
Profesja: Honera
Server: 39~
WWW

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

@up

Przez takie dodawanie mobów xxxxx hp i xxxx expa, otsy stają się badziewne.
Oczywiście, nowi bossowie to inna spawa.
Jednak powinno być tak, że nowe monsty(a przynajmniej na low rate/rpg) to ne tylko te, dla najlepszych graczy.
2.Co to da, że będą dawały więcej expa, skoro będzie tak tyle luda, normalne dobijanie lv, będzie niemożliwe?
A wątpie, abyście dodali nie wiadomo ile tych nowych respów.
3.Na otsach Rpg, tak duża przepaść pomiędzy 1 a ostatnim stage, zazwyczaj jest źle odbierana przez graczy.
Czemu?? Gdy dobije się ten, powiedzmy 100 lvl, cieszymy się, że przyszło nam to jakoś w miare łatwo, jednak gdy nagle jeden lvl dobijamy 5 razy dłużej niż wcześniej powoli tracimy zapał do gry.
"zasady", tzn rate, powinny być mniej więcej od razu z góry ustalone, aby jasne było, czy gra będzie trudna, czy też nie.
Mam nadzieje, że już wiesz dlaczego rate nie powinien się tak kończyć ^^


http://pretoriaots.pl/signature.php?character=Seeker&image=4
http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Naplecior
http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/690903.gif

Offline

 

#32 2010-08-10 23:07:46

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Wydaje mi się, że już kilkukrotnie dałem do zrozumienia, że dolna granica exp stage zostanie podniesiona do góry, tak aby ta gra nie stawała się rzeczywiście monotonna. Druga sprawa, odnośnie mobów, nigdzie nie napisałem, że tworzone przez nas moby są tylko i wyłącznie dla high leveli. Nowe moby staramy się "wtłaczać" w obecne expowiska, tak aby przypominały one NASZ OTS, a nie Global Tibie. Nie ukrywam, że będziemy chcieli z biegiem czasu skupiać się na rozwoju projektu w kierunku high leveli, tak aby gracz po osiągnięciu levela xxx dochodził do wniosku, że już niczego u nas nie będzie wstanie osiągnąć. Osobiście grałem na kilku tego typu otsach, że po osiągnięciu danego levela odechciewało mi się wszystkiego. Nad tym będziemy pracować, bo naszym celem jest utrzymanie graczy, a nie sprowadzanie nowych w celu wyłudzenia pieniędzy jak to robi większość otsów. Na jednym z for, nie wiem czy nie jednym z zagranicznych, na których prezentujemy World of Erpegie wypowiedziała się jedna osoba w interesujący sposób. Owa osoba dała nam do zrozumienia, że ots rpg będzie wstanie się utrzymać długo jeżeli sms shop będzie zawierał tylko i wyłącznie pacc rune. Właśnie z tego powodu tak skonfigurowaliśmy shop. Zależy nam na długoterminowej zabawie, a nie kilkudniowej wystawce projektu, podkreślam po raz kolejny. Co do exp stage i tematu, który poruszyłem przed chwilą. Exp stage jest to sprawa bardzo delikatna. Jest masa zwolenników expa prezentowanego przez nas i masa zwolenników ekspa, który ty prezentujesz. Problem polega na tym, że wszystkim nie dogodzimy. Staramy się zbierać możliwie najwięcej informacji na forach na temat tego jaki stage będzie optymalny. Jaki stage ustalimy jest zależny od tego jaka ilość graczy zdeklaruje się na dany stage, ponieważ długa żywotność serwera idzie w parze z ilością graczy zainteresowanych co z kolei łączy się z sms shop userami. Graczowi łatwo jest powiedzieć, że tak by było łatwiej, ale nam administratorom jest dużo ciężej pomysł gracza w projekt wdrążyć, bo musimy brać pod uwagę wiele innych kwestii innych niż sam gameplay. Tutaj właśnie gracze często nie doceniają naszego wkładu i można usłyszeć teksty typu "E to mi sie nie podoba, ten ots jest gówniany, bo to i to powinno być tak". Odpowiedź jest prosta - NIE ZAWSZE WSZYSTKO MOŻE BYĆ WYKONANE TAK JAK BYŚMY TEGO CHCIELI I NIE ZAWSZE WSZYSTKO IDZIE ZGODNIE Z NASZĄ MYŚLĄ. Jestem przekonany, że tego założenia gracze powinni się trzymać zanim zaczną krytykować cokolwiek. Broń Boże teraz tutaj nie atakuje twoich słów ;p staram się opisać jedynie ogół problemu.

Także jedyne co mogę zagwarantować z naszej strony to, to że będziemy starać się rozwijać projekt tak, aby gracze byli zadowoleni w miarę możliwości, bo jak wcześniej wspomniałem nie wszystkich jesteśmy wstanie zaspokoić, a chcemy stworzyć serwer do gry, który będzie cieszył jak największą ilość zwolenników rpg.


Mimo wszystko Seeker dziękuję za słowa

Na otsach Rpg, tak duża przepaść pomiędzy 1 a ostatnim stage, zazwyczaj jest źle odbierana przez graczy.

, ponieważ tego typu komentarze w dalszym ciągu skłaniają nas ku refleksji na temat exp stage, co jest dla nas niezmiernie ważne.

Tutaj apeluję do graczy - każdy komentarz odnośnie exp stages sprawi, że będziemy wstanie ustalić jak najbardziej optymalny stage dla wszystkich.


P.S. Niedlugo screeny minimapy, mapy respawnu, rookgardu, zedytowanych ekspowisk z nowymi mobami.



Pozdrawiam
rX

Offline

 

#33 2010-08-11 08:19:28

 Xedoxo

Zbanowany

ChceszGG? PiszNaPW
Skąd: z Yalahar.
Zarejestrowany: 2008-05-25
Posty: 941
Nick: Noł Lajff
Profesja: Anty Noł Lajff
Server: Noł Lajffoski ;<

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Jak widzę to wszystko mapę [cudo] te nowe profesje, i tak dalej, to exp powinien być stały lub stage od 10x do 3-5x. Jeżeli będzie w sms szopie pacc runa -.^ to takie raty by pasowały.

P.S Na pewno, zagram, obejrzę, gdy ruszy OT - zapowiada się ciekawie :]


http://tibiamap.cba.pl/images/blackevo4-space/logo.png
TibiaMap.Net.Pl
,,Mapping jest dla nas sztuką"

Offline

 

#34 2010-08-11 09:09:44

 pezem

http://i37.tinypic.com/28ajhip.gif

9444516
Skąd: Jestem w domciu
Zarejestrowany: 2008-11-24
Posty: 701
Nick: Mój
Profesja: Twój
Server: Swój

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Ja sądzę że exp, powinien kończyć się na 5x, nie na 3x czy 2x, tylko 5x. Czyli zgadzam się w sto procent z seekerem.

Offline

 

#35 2010-08-11 12:01:33

 Seeker

http://i49.tinypic.com/2whmhds.jpg

4133650
Skąd: Tu i Tam...
Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1243
Nick: Heannak
Profesja: Honera
Server: 39~
WWW

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Czuje się fajny ;D

Już, chyba na temat expa, wypowiedziałem się po całości, a przynajmniej na razie.
Teraz mam jednak inne pytanie...
Czy gra na rooku, będzie miała sens tylko to 8, czy tam 15 lvl??
Czy może jednak, będzie sens zostać, i zostać rookstayerem.
Zdobyć jakieś lepsze eq, i lać lepsze potworki.
Będzie taka możliwość??


http://pretoriaots.pl/signature.php?character=Seeker&image=4
http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Naplecior
http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/690903.gif

Offline

 

#36 2010-08-11 19:27:07

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Tak będzie taka szansa, ale na pewno nie po samym starcie. Rookgard narazie będzie niewielki, ale z biegiem czasu go rozwiniemy, dodamy questy itd.

Edit 11.08.2010
Minimap v1.0:

http://img827.imageshack.us/img827/6634/projektor.png

Screeny z ostatnio dodanego półwyspu Lost City:
1
http://img230.imageshack.us/img230/6017/motyw1.png
2
http://img413.imageshack.us/img413/6728/lostcityelf.png
3
http://img517.imageshack.us/img517/6527/lostcitynatura.png
4
http://img294.imageshack.us/img294/1049/lostcitytornado.png
5
http://img202.imageshack.us/img202/1451/lostcitypiraty.png

Ostatnio edytowany przez raxiq (2010-08-11 21:55:49)

Offline

 

#37 2010-08-11 22:55:38

Robert

http://i36.tinypic.com/9vjf9v.gif

Skąd: Las Vegas
Zarejestrowany: 2008-07-01
Posty: 1493

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Chujowa mapa. Trzymam się tego, że nie ilość/wielkość się liczy a jakość.


kappa?

Offline

 

#38 2010-08-11 23:48:18

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Robert napisał:

Chujowa mapa. Trzymam się tego, że nie ilość/wielkość się liczy a jakość.

Projekt promujemy na 6 forach polskich oraz 3 zagranicznych. Na ani jednym nie spotkaliśmy się z jakąkolwiek krytyką mapy, wręcz przeciwnie - masa pochwał. Więc chyba to nie mapa jest "chujowa".

Btw tego typu komentarze nas nie ruszają, bo wiemy doskonale jak mapa jest dopracowana, więc albo promuj swój projekt we własnym temacie ;] albo daruj sobie te konkurencyjne zagrywki bo nie jesteśmy amatorami. Z drugiej strony jeżeli uważasz siebie za naprawdę ogarniętego mappera, którego lokacje są dziełem sztuki ... zastanów się czy te mapy są grywalne. Pozdrawiam.

Ostatnio edytowany przez raxiq (2010-08-11 23:51:09)

Offline

 

#39 2010-08-12 01:31:00

Robert

http://i36.tinypic.com/9vjf9v.gif

Skąd: Las Vegas
Zarejestrowany: 2008-07-01
Posty: 1493

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Mapa dopracowana, bla bla, bla. Chodzi o to, żeby była ładna i pomysłowa. Może i macie w niektórych miejscach coś pomysłowego, ale przypatrz się tej mapie.. Od samego początku jakoś nic mnie w tym nie zainteresowało, zero prezentowania skryptów, zero ładnej mapki. A w zapowiedziach chyba chodzi o to, żeby jakoś zaprezentować ots z tej dobrej strony.

Tak szczerze, to na tych otlandach i innych gównach wszystkie mapy się podobają, zobacz na galerie.. Większość komentarzy to 'Nice', 'Amazing', 'Wow!' i nic więcej, same pochwały nawet przy badziewnych mapach. A jeżeli już robicie 'Erpegie' to chyba chodzi o mało szczegółów, a żeby było ładnie, co? Tu widzę tylko sam autoborder (może i nie robicie w ab, ale tak to wygląda)

Wg niektórych dobrych mapperów serwery dzielimy na mapki rpg i showoff. EK, KA etc zalicza się do showoffu, gdzie mapka jest do oglądania, ALE jest wyznaczone specjalne miejsce do poruszania się, a w rpg chodzi tylko o to, żeby było gdzie biegać, etc. Może i głupio jakoś napisałem, ale to z tego powodu że już po północy, a jakoś nie chce mi się bardziej wytężać umysłu żeby odpowiedzieć ci na ten post. >_>


kappa?

Offline

 

#40 2010-08-12 09:36:48

 pezem

http://i37.tinypic.com/28ajhip.gif

9444516
Skąd: Jestem w domciu
Zarejestrowany: 2008-11-24
Posty: 701
Nick: Mój
Profesja: Twój
Server: Swój

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Mi nie pasuje np. 1 ss z twojego ostatniego postu. Wszystkiego nawalone i tyle, nie macie robić mapek pod prezentacje tylko pod server rpg.

Offline

 

#41 2010-08-12 13:02:13

 Helluxzi

Zbanowany

2204243
Skąd: Głogów
Zarejestrowany: 2008-08-22
Posty: 2091
Nick: Grzesiek ^^
Profesja: SwP
Server: 18 ^^

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

ss z wiczami mnie odstraszył


http://img517.imageshack.us/img517/2007/oko4hell.png

Offline

 

#42 2010-08-12 14:26:36

Balx

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2009-02-18
Posty: 16

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Kolej na mnie.
Nie wypowiadałem się dość długi czas ale z tego co widzę będzie trzeba.

Co do mapy - Większość map na których gracie to RL. i nie powiedzie mi, że nie. Jeśli już się trafi jakaś mapa to zapewne EVO, teleporty i inne badziewia. Gdybym chciał jako jedyny mapper w tym projekcie zrobić coś na pokaz, uwierzcie zrobił bym to. Choć mapuje od tibii 7.6 gdzie moja pierwsze mapy powstawały w SimeOne, nie moge nadal zrozumieć co ty chcesz od tego borderingu. Zrobili coś dla ułatwienia? - to z tego korzystamy. Lecz nie zawsze spełnia to nasze oczekiwania. Jak wspomniałem mapuje długi czas i potrafię odróżnić RPG od 'show'. Niestety ta mapa ma być grywalna i nie ma być arcydziełem sztuki. (Nie mylić z kubizmem - dla ogarniętych) Przeciętną lokacje do Erpegii robię/przerabiam ok. 30-40 minut. Gdybym chciał zrobić coś konkretnego zajęło by mi to o wiele więcej czasu, a nie zamierzam robić serwera rok lub nawet dwa lata.

"Screen z witchami mnie odstraszył" - pewnie, że Cię odstraszył bo mi sie również nie podoba gdy nie widać poziomu który łączy w dość dziwny sposób ten budynek z ice towerem. Uwierz mi, wybrał kiepskie miejsce na screena.
Dziękuje.

Co do skryptów, jest ich dużo i są dobrze dobrane pod taki serwer. Jeśli szukasz OTSa na którym klikniesz cygaro i będziesz widział napis "Good Stuff" - to uwierz, lecz my się w takie skrypty nie bawimy. Gdy dodajemy skrypt to tylko konkretny.

Pozdrawiam, Balx. ~ i myślę, że to powinno rozwiązać pewnie niedociągnięcia.

@edit przyszło właśnie mi namyśl jeszcze jedna sprawa, ludzie którzy grają raczej nie zwracają uwagi na to jak rozmieszczone są drzewa czy ściana się rozpada.

Za bardzo się przejąłem tymi komentarzami

Ostatnio edytowany przez Balx (2010-08-12 14:32:44)


http://img32.picoodle.com/img/img32/3/2/18/f_sygnakopiam_95f486f.png
Kiedy nadejdą czasy w których kwadratowe mapy przestaną istnieć...
... gdy do Remere's dodadzą opcje "anty square".
Pozdrawiam,
Balx.

Offline

 

#43 2010-08-12 15:39:07

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

No może coś z tym być, że wybrałem niezbyt dobre miejsce do screena

Btw, wydaje mi się, że naprawdę za dużo tutaj jest rozwodzenia się na temat mapy. Jednym się podoba, innym nie. Kwestia gustu, upodobań. Fakt jest taki, że mapę kreujemy pod kątem rpg. Druga sprawa, jak Balx wspomniał trzeba też odróżnić grywalne rpg od pokazowego. Nosi mnie gdy biegam po naprawdę PIĘKNEJ mapie, ale co 3 krok stopuje mnie jakiś kamyczek na drodze. Zbyt wielka szczegółowość tak samo wpływa na odczuwanie zmęczenia podczas gry. Po raz ostatni powtarzam - mapa nie jest 100% RPG, ale jest kreowana na wzór RPG, z tym, że należy uwzględnić aby była także grywalna. Coś za coś, kwestia kompromisu. Po starcie serwera, lokacje które nie będą się podobać oczywiście zostaną poprawione - idealni nie jesteśmy, omyłki się zdarzają.

Skrypty ? Nie ukrywam, że totalnie mnie rozbił twój wywód na ten temat ;p Co my mamy opisywać ? Każdy skrypt, polepszający gameplay ? Niedorzeczne ... Wprowadzamy skrypty usprawniające gameplay, poprawiające sam wizerunek tibii. Skrypty mocno MODYFIKUJĄCE gameplay przedstawiamy na forum ogólnym, gdyż są najważniejsze ze skryptów przez nas wprowadzanych. Nie mamy zamiaru opisywać każdego usprawnienia, bo by nam zajęło to pół dnia, a nie mamy na to czasu, biorąc pod uwagę, że pracujemy, a chcemy ten projekt wystartować z planowaną data, ukończywszy wszystkie zamierzone cele.

Jeżeli macie zamiar krytykować cokolwiek(Robert), to piszcie dokładnie co się nie podoba, który element, jak wy byście to widzieli. Wiadomo przecież, że serwer robimy dla was i jak najbardziej liczymy się z waszą opinią, ale ludzie ... konkrety proszę.

Pozdrawiam


@Edit: Jeżeli tak bardzo chcecie, to się poświęcę i przygotuję post zbiorczy, w którym umieszczę wszystko na czym opierać się będzie World of Erpegia uwzględniając skrypty delikatnie poprawiające gameplay. Oczywiście nie będę duplikował screenów. Jeżeli zobaczę kilka komentarzy z prośbą o ten post przygotuję go w ciągu kilku-kilkunastu godzin.

Ostatnio edytowany przez raxiq (2010-08-12 15:52:41)

Offline

 

#44 2010-08-12 19:16:09

thomson221

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

Zarejestrowany: 2010-08-11
Posty: 28

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

ots zapowiada się super, ale wg mnie exp stages powinien wachać się pomiędzy x20, a x5-8. Co do mapy z tego co widzę jest super i oczekuję więcej ss. Nie zapomnę wspomnieć o tym abyście nie marnowali czasu na niepotrzebne rzeczy (czyt. opisywanie skryptów) bo i tak nic to nie da, a te kilka godzin "w dupe" będziecie. Mógłbyś też podać wielkość mapy (np: 12000/12000sqm). Jak ots będzie startował mam nadzieje na jakieś porządne (ilość) expowisk dla l-lvl bo takich 300-400 osob latajacych nawet na rl-mapie (spora nawet) nie znajdzie expowiska tylko dla siebie. Ponadto każde konto które zostanie założone powinno dostać od 3 do 7 dni PACC by można było troche pozwiedzać te tereny i poczuć rpg. Nie zapomnijcie też o tych facc-owych biedakach przecież nie będą chyba latać na malutkiej wysepce pokroju yalahar albo edron hmm? Urozmaicić mogło by rozgrywke też umiejętnie zbalansowany system rebornów (patrzy wypas ots), ale nie koniecznie ponieważ to staje się coraz częstsze.
To chyba na tyle, jak coś wymyśle to napisze

Offline

 

#45 2010-08-12 20:33:13

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Będą 3 dni Premium gratis podczas zakładania konta. Facc area oczywiście nie będzie mała. Lepsze ekspowiska mimo wszystko zostaną dla graczy posiadających Premium Account. Jeżeli chodzi o ekspowiska dla l-leveli to też ich nie zabraknie ;] Zaraz sprawdzę na czym polega ten reborn system, jeżeli masz jakieś pomysły dodatkowe możesz spokojnie komunikować się ze mną poprzez gadu gadu.

Offline

 
  • Index
  •  » Mapy
  •  » [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.administracjaukw.pun.pl www.fifa09manager.pun.pl www.minecraftzikoforum.pun.pl www.pgis2010.pun.pl www.l2fenix.pun.pl