Nie tylko o Tibii i OTS...
Sułtan łechtaczek
@o czysty uuu...(ameryka)a tak ogółem bugi są z powodu mapki pod 8.0 xD
@topic ty ja tam nie mam Remote Control. A wy macie ?? jak ktoś ma niech wystawi na Speedshare
Offline
Wylonczylem Antyvirusa i pobierale ale jak pobralem to i nie pobieralo silnika!!
Offline
Wklejcie sobie swoją mapkę albo zedytujcie tą, ja tylko wrzuciłem silnik, a mapka jest po to żeby móc na niej przetestować nowości, a nie grać na niej.
Offline
Tak poczekaj na gotowca, w którym będziesz miał wszystkie potwory, itemy, outfity i czari i tylko go postaw i chwal się ludziom, że zrobiłeś wypasionego OTS. Wooohoo! A sam postaraj się coś zrobić do OTS!
Ho ho, ja już sporo zrobiłem, nie mówię że źle zrobiłeś, wręcz przeciwnie tylko opisuje błędy jakie występują.....
Offline
Eeeee a wie ktoś co zrobić aby można było pływać? I czy wogule sie da na tym silniku?
Offline
No właśnie na tym silniku można, ale trzeba być GM żeby pływa, bo nie można wejść z lądu na wodę Tylko za pomocą komendy /a (przenoszenie), no ale jak sie przenosi z lądu na wodę to trzeba dopiero tam zmienić wygląd na PŁYWAKA ! Ten silnik nie polecam, wole poczekać na coś z mniejszą ilością błędów :] Jak uraziłem tymi słowami twórców tego Silnika to sry.
Offline
nie ale mozna zrobic telep na wode i obok tabliczke z instrukcjami
P.S. Hmmm... tu niema outfitu pływaka ale patrzałem na innym silniku (niewiem czy tam mozna plywac) ale tam sie nie dało, jak tu zamienić się w pływaka?
Ostatnio edytowany przez ChioPL (2007-12-21 07:17:05)
Offline
Jeżeli ktoś napisze jeszcze raz, że w OTS są jakieś bugi na mapce albo, że jest jakiś trojan, będzie musiał liczyć się z kasacją konta, gdyż Wam nie sposób wytłumaczyć, że na każdym OTS Evo~ antywirusy Avast i Ikarus wykrywają "coś".
Nie rozumiecie tego co napisałem w pierwszym poście?
this is isnt bug...trojan...keylogger... (tłumaczenie>) to nie jest błąd... trojan... keylogger
Postaram się jeszcze dzisiaj wstawić zedytowanego tego OTS'a!
Nie chcesz, nie ściągaj!
@Edit
Oficjalny wątek http://otfans.net/showthread.php?t=101755&page=4
W nim poczytajcie sobie na temat Win32.Delf.FUM (którego wykrywa Avast i Ikarus) i zrozumiecie, że to nie jest wirus.
Przykładowe posty:
Rhumor napisał:
It's not a virus at all. The win32 "virus" when you scan the server.rar, is because of the .exe file in it, if you remove it (try it) the scanner wont find any virus. Btw, it's not a virus, there is no keylogger so stop talking crap
Tetris napisał:
Win32.Delf.FUM is not dangerous. u can find it in every xml server.
Ploplo napisał:
Noobies.... Irkarus and Avast sux so much - they finding virus on 90% of SVNs 7.9+...
Ollie94 napisał:
no virus... Win32.Delf.FUM is remote control...
Offline
Prawidłowo..!
Oczekuje z niecierpliwością na wyniki
@Up
Przetłumacz im to bo zapewne nie zrozumieją
Ostatnio edytowany przez Pan Banan (2007-12-22 13:26:09)
Offline
Ok. Posiedziałem przy różnorakich narzędziach do edycji OTS i doszedłem do wniosku, że to wszystko wina nowej Tibii.dat (z błędami na mapie i braku do tej pory MapEditora pod Tibie 8.1).
Może wyjaśnie Wam od początku jak to wygląda.
Tibia istnieje już ponad 10 lat. Przez ten czas przeszła wiele zmian, które głównie sprowadzały się do dodania bądź zmienienia istniejącej grafiki na bardziej przejrzystą (ładniejszą).
Twórcy przez dłuższy czas nie wiedzieli jak dobrze zrobić podłoże po, którym chodziliby gracze i doszli do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie (kratka obok kratki) dokładanie następnych części mapy.
Przykład:
Jak widzicie wyżej mamy kawałek mapy podzielony na 4 kratki z czego podłoże składa się z 4 elementów i dodatkowych dwóch czyli drzewko i znak.
Taka sytuacja była przez dobrych kilka lat, aż do czasu, kiedy jeden z twórców wpadł na pomysł "Ah, przecież zamiast rysować każdą kratkę po kolei np. kostkę i trawę, kostkę i lód, kostkę i piach, kostkę i ziemię, możemy zaoszczędzić czasu i zrobić kostkę, a na nią nakładać elementy lodu, trawy, piachu, ziemi itp.!)
I tak oto powstał nam system nakładania warstw podłoża.
Przykład:
1. Tu mamy cztery podstawowe podłoża.
2. I jeszcze do tego uzupełniające trzy elementy podłoża (trawa wystająca na kostkę).
W ten sposób twórcy zaoszczędzili sobie rysowania.
[Osoby siedzące dłużej niż 3-4 lata w OTS powinny wiedzieć dokładnie o co mi chodzi]
Bodajże od Tibii 7.7 kiedy wszedł w życie system nakładania warstw podłoża, bezużyteczne stały się elementy podłoża, które były jeszcze tworzone kiedy była stara trawa. Tych elementów nie ruszano przez prawie 2 lata, aż wkońcu zrobiono to wraz z update'em 8.1, który wprowadził zmianę. Wykasowano grafiki podłoża, których już nie wykorzystywano i na ich miejsce wstawiono nowe grafiki innych przedmiotów. Przez tą małą przeróbkę waga Tibii.dat zmniejszyła się o kilkadziesiąt kilobajtów, przez co silniki, MapEditory (tworzone pod starsze wersje Tibii) nie radzą sobie z brakiem starych grafik, przez co mamy efekt wyrzucania błędów.
Część osób pewnie nie zrozumie o co mi chodzi, ale mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłem Wam postać występowania problemów na OTS'ach pod Tibię 8.1.
Offline