Nie tylko o Tibii i OTS...
Serdecznie wszystkich witam. Chcia³bym Wam przedstawiæ open tibia serwer, który nied³ugo wystartuje. Aby zachêciæ do gry napisa³em parê informacji o serwerze.
Lyramion jest serwerem do gry mmorpg Tibia. Za³o¿enie jest takie ¿eby daæ graczowi jak najwiêcej zrelaksowanej zasady, dlatego system gry ze zwyk³ej Tibii zosta³ mocno przebudowany. Oto lista informacji:
* w³asny klient z muzyk± oraz dzwiêkiem
* 111 ró¿nych rodzaji gemów (ró¿nej si³y) do modyfikacji ekwipunku
* okolo 20 nowych czarów dla ró¿nych profesji
* exp rate x10, skill rate x4
* ca³kowicie przebudowane stare potwory, maj± teraz nowe nazwy i nowe charakterystyki
* klient 8.4
* nowe statusy dzia³aj±ce na postaæ - miêdzy innymi otêpienie, o¶lepienie, petryfikacja (zmiana w kamieñ), zatrzymanie, uspanie
* ca³kowicie przebudowane stare bronie i ekwipunek, maj± teraz nowe nazwy i dodatkowe charakterystyki
* wszystkie potowry maja nowa sztuczna inteligence
* wszystkie skrypty przedmiotów/czarów napisane od nowa
* stabilny silnik, profesjonalne podej¶cie do serwera
* nowe formu³y i funkcje dotycz±ce hp, many, capa, zadawanych obra¿eñ, obrony
* serwer bêdzie postawiony na dedyku w polsce
* nowa funkcja zdobywania do¶wiadczenia
* battle channel - pokazuje informacje o tym co sie dzieje w walce (info o tym jaki status zaimplikowany zosta³ na cel, leczenie, utrata many przy atakach manarasp/manadrain, missy ataków magicznych i fizycznych, nazwy czarów jakie rzucane s± przez istoty)
Odno¶nie zdobywania do¶wiadczenia na serwerze:
Zosta³a zmieniona funkcja dotycz±ca poziomów.
Na wyoskich levelach ró¿nica w expie potrzebnym na dany lvl jest wiêksza. Na RL Tibii argument wp³ywaj±cy na logarytmiczno¶æ funkcji (czyli to jak mocno wzrasta ona w góre wraz z biegiem leveli) ma warto¶æ 50, u nas jest to 85.
Na Real Tibii aby osi±gn±æ poziom 250 potrzebne jest 254 237 300 expa, podczas gdy na Lyramionie gracz bêdzie musia³ wbiæ a¿ 410 487 300 expa.
Formu³ka expa z real tibii pozostaje taka sama. Ró¿ni siê exp za potwory, przyznawany jest on na podstawie levela potworka. Za potworka na 52 poziomie dostajemy 3767 expa. Jednak s± od tego odstêpstwa:
* je¶li potwór którego bijemy ma 20 lvli mniej od nas to dostajemy za niego mniej expa - im wiêksza ró¿nica miêdzy poziomami potworka a naszym tym wiêksza kara do expa.
* je¶li potwór którego bijemy ma level wy¿szy od naszego to dostajemy sta³y bonus 25% expa (czyli bicie gsa przed 52 poziomem spowoduje, ¿e dostaniemy 4708 do¶wiadczenia).
Ma to za zadanie zmobilizowaæ graczy do polowania na silniejsze potwory, i wi±¿e siê z formu³kami obra¿eñ które bardzo mocno wzrastaj± na wy¿szych poziomach.
Odno¶nie magii na serwerze:
Magia nie jest ju¿ nieblokowaln± moc±, gdy¿ zarówno pancerze jak i tarcze maj± wskazniki M-Arm (magic armor - redukcja obra¿eñ od czarów) oraz M-Def (magic defense - mo¿liwo¶æ blokowania czarów tarcz±). Oba wspó³czynniki u¿ywaj± do wyliczania skuteczno¶ci blokowania magic lvl postaci - co oznacza ¿e zarówno knight jak i mag powinien mieæ dobry pancerz gdy¿ dla knighta oznacza to blokowanie obra¿eñ fizycznych a dla maga blokowanie czarów oraz z³ych zmian stanu.
Ka¿dy czar zadaj±cy obra¿enia ma swój wska¼nik "Spell Power" oznaczaj±cy moc tego zaklêcia. Obra¿enia od czaru oblicza siê wzorem:
minimalne obra¿enia: (Level * MLevel * SpellPower) / 32768 * (224 / 256)
maksymalne obra¿enia: (Level * MLevel * SpellPower) / 32768 * (255 / 256)
oznacza to ¿e ka¿dy czar zadaje zawsze 70 - 100% swoich maksymalnych obra¿eñ, niezale¿nie od jego rodzaju (nawet explo)
Czary z Real Tibii zostaj±, tylko z nastêpuj±cymi zmianami:
* "Berserk" nazywa siê teraz "Spin Edge", zadaje obra¿enia fizyczne i zabiera 80% many knighta
* Antidotum nie wystêpuje ju¿ w runie, dostêpny jest tylko w czarze spontanicznym
* Challenge ma znacznie zwiêkszony zasiêg
* Desintegrate nie niszczy ju¿ przedmiotów, teraz to zwyczajny czar ofensywny który automatycznie pud³uje je¶li istota jest odporna na ataki natychmiastowej ¶mierci, ale zadaje wysokie obra¿enia od ognia
* Czar Fire Wave zosta³ zmieniony, nazywa siê teraz Dragon Breath i ma zasiêg fali ognia smoka
* Czar Great Energy Beam zosta³ usuniêty, a zwyk³y Energy Beam zadaje teraz wy¿sze obra¿enia i generalnie zastêpuje GEB
* Haste teraz przyspiesza tak¿e prêdko¶æ atakowania i rzucania zaklêæ, a nie tylko prêdko¶æ chodzenia
* Hell Judgement zostaje nazwany Ultima, i zadaje obra¿enia fizyczne
* Light Magic Missile zostaje zlikwidowany
* Paralyze teraz spowalnia tak¿e prêdko¶æ atakowania i rzucania zaklêæ, a nie tylko prêdko¶æ chodzenia
* Runka SD ignoruje Magic-Defense
* Nast±pi³ podzia³ "strike'ów", tzn. sorcerer ma Flame Strike, Energy Strike i Death Strike; a druid ma Terra Strike, Aqua Strike (¿yw. wody) oraz Ice Strike (lód)
* Undead Legion przywo³uje nastêpuj±ce potwory: Punisher, Stillgoing, Whisper, Blind Guardian, Scrapper (odpowiedniki real tibii to Skeleton, Ghoul, Ghost, Demon Skeleton, Zombie)
* Zamiast Wrath of Nature przywrócony zosta³ Poison Storm, gdy¿ stan trucizny na Lyramionie jest o wiele bardziej ¶mierciono¶ny
* Czar Invisiblity (utana vid) nazywa siê Vanish i powoduje ¿e wszystkie fizyczne ataki pud³uj± w nas, natomiast wszystkie magiczne automatycznie trafiaj± oraz usuwaj± stan Vanish
Pozatym dochodz± nowe czary:
KNIGHT:
Quadra Slam - knight zadaje cztery uderzenia w przeci±gu dwóch sekund.
Dispatch - atak podobny do exori, tylko dzia³a na jeden cel, potrzebuje mniej many i jest s³absze.
PALADYN:
Air Anchor - zawiesza hak powietrzny dusz±cy przeciwnika. Je¶li przeciwnik w przeci±gu 6 sekund po rzuceniu czaru wykona ruch to automatycznie zginie. Nie dzia³a na cele chronione przed natychmiastow± ¶mierci±.
Flash - o¶lepia wszystkie istoty na ekranie.
Auto Crossbow - wystrzeliwuje serie boltów w zaznaczony cel. Gracz wystrzeliwuje 6 boltów + 1 dodatkowy bolt za ka¿de 30 poziomów do¶wiadczenia.
Drill - atak o zasiegu podobnym do energy beam, czyli linia prosta przed siebie. Zadaje srednie fizyczne obrazenia ale ignoruje calkowicie obrone i pancerz celu.
Chainsaw - atak o zasiegu exori. Po uzyciu ma szanse na jeden z dwoch efektow: 80% szansy na zadanie duzych obrazen (wtedy dookola paladyna pojawiaja sie plamki krwi) i 20% szansy na atak natychmiastowej smierci o przebijalnosci porownywalnej z atakiem sorca Doom.
Guardian Tower - paladyn przywoluje stacjonarna wiezyczke ktora atakuje strzalami o mocy zaleznej od lvla i mlvla przywolujacego. Wieza ma 10,000 hp, 0 arma i 0 defa ale potwory ja ignoruja. Wieza atakuje zaznaczony cel paladyna strzalami. Po oddaniu 30 strzalow wieza znika. Wieze mozna przesuwac, gracze moga ja tez zniszczyc. Potworki ja ignoruja, chyba ze stoi ona im na drodze do paladyna, wtedy ja zabija tak jak zerk na real tibii zabija slabsze potworki kiedy chce sie dostac do gracza.
SORCERER:
Stop - zatrzymuje w miejscu istoty dooko³a maga na 23 sekundy. Czar pud³uje je¶li potwór jest odporny na "Stop" lub gracz nosi ekwipunek chroni±cy przed stanem "Stop"
X-Zone - natychmiast zabija wszystkie istoty poni¿ej 16 poziomu do¶wiadczenia oraz wszelkie summony na ekranie.
Doom - je¶li dotkniêta istota nie zda testu na magiczn± obrone natychmiast ginie. Nie dzia³a na nieumar³ych oraz istoty odporne na zaklêcia natychmiastowej ¶mierci.
Break - zmienia cel w kamieñ, je¶li ten nie jest na ukamienienie odporny. Potwór który zostanie ukamieniowany natychmiast ginie, natomiast gracz zamienia siê w pos±g i nie mo¿e wykonaæ ¿adnych czynno¶ci. Je¶li jaki¶ druid odczaruje go czarem Remedy to gracz mo¿e dzia³aæ dalej, je¶li ukamieniowany gracz siê wyloguje to pojawia siê w temple i ma zmniejszony exp,mlvl,skille tak jak przy normalnej ¶mierci (przedmiotów jednak nie traci).
DRUID:
Dryad Root - zaznaczony cel otrzymuje obra¿enia od ¶mierci oraz status STOP na 6 sekund je¶li nie jest nañ odporny
Cone of Cold - tworzy fale ch³odu zadaj±c± obra¿enia. Ma zasiêg sto¿ka o d³ugo¶ci 6 pól.
Remedy - ma t± sam± w³a¶ciwo¶æ co mikstura Remedy, usuwa wszelkie negatywne zmiany statusu z gracza (np. ukamienienie, o¶lepienie, stop)
Shell - rzucany na siebie lub innego gracza - przez 30 sekund redukuje o po³owe obra¿enia magiczne jakie otrzymuje cel
Guardian Angel - czar ten rzucany jest jak inne buffy druida, tzn. w " " podajemy nick postaci na który chcemy rzuciæ czar - albo swój, je¶li chcemy rzuciæ na siebie. Istota pod wp³ywem tego czaru jest odporna na ataki natychmiastowej ¶mierci oraz petryfikacje przez czas trwania zaklêcia - czyli 3 minuty 20 sekund. Oczywi¶cie odno¶nie powy¿szego, czar ten nie chroni przed atakiem Soul Eatera, nie ma powi±zania tutaj.
Conieco o niektórych monsterach na serwerze:
Proto Armor - to pancerny pancerz, który atakuje s³abymi czarami energi
Mega Armor - bardzo mocny pancerz, poziom 101, atakuje s³abymi czarami energii oraz specjalnym promieniem "Proton Cannon"
Projected Image - s³aby potwór, ale trudno go zraniæ.
Oozite - potwór z bardzo wysok± obron± magiczn±. U¿ywa g³ównie truj±cych ataków.
Nightshade -s³aby potwór. Dba o to by zawsze mieæ w³±czon± niewidzialno¶æ; nie atakuje bezpro¶rednio ale jest pomocnikiem. Rozprasza przyjazne czary Dispelem, rzuca Flash oraz Mute.
Io - szybki potwór atakuj±cy atakami energii.
Prometheus - powolny potwór z kilkoma dobrymi technikami.
Spawn - dosyæ mocny potwór, dba o to by mieæ wrzucony Haste i posiada pare ¶rednich technik.
Zapper - walczy czarami energii, w tym czarem Zap który wrzuca status Stop.
Program65 - na pocz±tku walki obiera sobie "program" jednego z potworków wystêpuj±cych w grze i u¿ywa jego ataków. Mo¿e to byæ Behemoth, Kraken, Dark Force, Hexadragon lub Braindeath.
Plasmoil - dysponuje paroma s³abymi czarami, oraz przywo³uje losowe potwory.
IronHitman - bije wrêcz, czasami wrzuca na siebie berserk ¿eby jeszcze mocniej biæ wrêcz.
Dreadnought - potwór nie posiadaj±cy wogóle many, natomiast posiada melee i to bardzo silne. Szczególnie gro¼ny kiedy Nightshade wrzuci mu dodatkowo Berserka i Haste.
Mud - powolny potwór u¿ywaj±cy tylko melee. Jest s³aby ale ma bardzo wysok± obrone fizyczn±.
Geist - zmutowany cz³owiek który atakuje wrêcz (miernie) i rzuca bardzo mocny parali¿ (redukcja prêdko¶ci o 94%, spowolnienie ataków o po³owê, trwa 2 minuty). Dla tych którzy nie wiedz±, parali¿ na Lyramionie mo¿na zdj±æ tylko run± "Cure Paralysis", mikstur± b±d¼ czarem "Remedy". Zwyk³e czary lecz±ce nie lecz± z parali¿u.
FrWolf - lodowy wilk, szybki i dosyæ silny. Z daleka atakuje lodowym czarem Blizzard.
LeafSprite - li¶ciasta nimfa. Maj± ma³o hp, ale czêsto chodz± stadami i bardzo dobrze czaruj±. Odmiany li¶ciaste rzucaj± np. Stone Shower, Crush.
RvrSprite - rzeczna nimfa. Podobnie jak siostrzyczka powy¿ej, niewielka ilo¶æ hp ale pewny wpierdol bez czaru Shell. Ta atakuje czarami wody, np. Flood, Tidal Wave. Lubi od czasu do czasu zabezpieczyæ siê manashieldem, a ¿e zbijanie 12k many nie jest ciekawym zajêciem to warto wzi±æ ze sob± pare run Dispel ¿eby ten manashield jej zdj±æ.
Nerapa - istota bardziej wspomagaj±ca. Ma bardzo du¿o hp, parali¿uje przeciwników oraz rzuca im czar pain (o¶lepienie, zatrzymanie i poison). Ponadto na redzie kontraatakuje ka¿dy cios runk± SD, ale nie ma zbyt du¿ej si³y magicznej. Gro¼ny tylko jako wsparcie dla innych silniejszych potworków.
DeathLord - bardzo twardy zawodnik. Na pocz±tku atakuje obszarowymi czarami nag³ej ¶mierci i wysysaj±cymi energie (Draining Cloud, Death, Poison Storm). Po kilku rundach zmienia taktyke, wrzuca na siebie haste lub berserk (czasami oba naraz -> dispel) i zaczyna biæ wrêcz a robi to bardzo bole¶nie. W przypadku u¿ycia niewidzialno¶ci przez przeciwnika rzuci w niego "Energy Strike" aby siê pojawi³ i wraca do mordobicia. Jako jedyny potwór dropi tarczê Frozen Soul, jedn± z najsilniejszych tarcz w grze.
Trixter - wielozadaniowy mag pokroju Warlocka. Ró¿ni siê tym, ¿e ma lepszy zasób czarów, znacznie inteligentniejszy skrypt, za to nie rzuca burstów. Czary ma bardzo ró¿ne, od manashieldów, przez niewidzialno¶ci, dispelle, incinerate, gfb itp.
Na Lyramionie bêdzie mo¿na spotkaæ du¿o NPCków oferuj±cych proste i bardziej z³o¿one questy dla graczy. Samo wykonywanie questów nie jest obowi±zkowe - jak kto¶ nie lubi to nie wykonuje. Nagrod± za wykonanie zadania dla NPC mo¿e byæ jaki¶ przedmiot, pieni±dze, informacja itp. Ponadto wykonanie ka¿dego zadania powoduje, ¿e zyskujemy punkty do¶wiadczenia.
Na Lyramionie istoty maj± mase przypad³o¶ci pod których wp³ywem mog± siê znajdowaæ, je¿eli posiadaj± jaki¶ status itp. to w nawiasie obok nazwy mamy znaki:
rzymska 2 - paralyze
kufel piwa - muddle (drunkness)
kolka - mute
ludzik - petrify
kotwica - anchor (czarem air anchor paladyna)
przebite serce - hp leak (szybki spadek hp)
duch - undead (np. obrywanie z uhow itp)
ksiezyc - sleep
gwizdka - seizure (co chwile zabiera neiwielka ilosc hp)
krzyz - regen (co chwile przywraca niewielka ilosc hp)
widly - imp
nozyce - stop
miecz - berserk
oko - oslepienie
kropla - poison
buty - haste
Aby widzieæ ikony potrzebne bêdzie ¶ci±gniêcie naszego klienta. Jednak mo¿na graæ i bez niego, wtedy zamiast naszych ikon w nawiasach bêd± dziwne znaczki (np. a z dwoma kropkami), ale graæ bêdzie mo¿na normalnie.
Na Real Tibii mo¿emy summonowaæ i convincowaæ, chocia¿ te dwie rzeczy niewiele siê od siebie ró¿ni±. Mamy sobie tego swojego potworka, chodzimy z nim i jest fajnie.
Jak siê pewnie domy¶lacie, na Lyramionie to wszystko bêdzie totalnie przewrócone do góry nogami... i siê dobrze domy¶lacie. Odno¶nie kontrolowania wrogów, na Lyramionie s± cztery zaklêcia.
Summon Creature
Czar dostêpny jedynie sorcererowi. Mo¿emy posiadaæ na raz jednego summona. Summony s± specjalnymi potworkami, niedostêpnymi na mapie, nie mo¿na na nich expiæ i nie pojawiaj± siê na raidach/questach. S± specjalnie przygotowane do summonowania, wiêkszo¶æ potworków które mo¿emy summonowaæ ma bardzo rozwiniête skrypty AI. Rzucaj± czary ochronne na w³a¶cicieli, nie bij± obszarowymi je¶li istnieje ryzyko zranienia osoby przywo³uj±cej itp. Pozatym summony teleportuj± siê do mistrzów kiedy mistrz odejdzie z ich zasiêgu (np. jak wejdziemy po schodach do góry to nasz Ifrit tepnie siê tam za nami). Taki teleport dzia³a odrazu i kosztuje 0 mp, jednak summony nie teleportuj± siê je¶li s± pod wp³ywem statusu Mute (uniemo¿liwia im to rzucanie zaklêcia). Dla przyk³adu, Ifrit jest typowo ofensywnym summonem, razi przeciwników zaklêciami ognia i leczy siê kiedy ma ma³o hp. Na samo wej¶cie rzuca obszarowy czar ognia który rani wszystkich oprócz osoby przywo³uj±cej go. Guadian jest typowym blockerem, rzuca czar Safe sobie i summonerowi za ka¿dym razem kiedy siê skoñczy. Rzuca czary ziemii (groundshaker, boulder) i rzuca Challenge aby braæ na swoj± klate potworki. Shadow to z kolei summon defensywny, który powoduje, ¿e mistrz ca³y czas jest pod wp³ywem niewidzialno¶ci.
Convince Creature
Runka tworzona przez Druida. Druid który u¿ywa takiej runy za convincowanie potwora p³aci tylko po³owe many potrzebnej do convincowania, reszta profesji p³aci normalnie. Convincowaæ mo¿emy potwory które spotykamy na mapie, nawet te dosyæ silne (behemoty, vap dragony te¿ mo¿na sconvincowaæ, za 2000 many). Potworki takie generalnie s± pod nasz± kontrol±, ale nie s± tak oddane jak summony sorcerera. Maj± gdzie¶ czy zrani± go czarem obszarowym, nie lecz± go w potrzebie itp.
Elemental Call
Czar dostêpny tylko druidowi. Druid który rzuca dane zaklêcie powo³uje do ¿ycia jednego (losowo wybranego) z ¿ywio³aków (ogieñ, lód, ziemia, ¶wiêto¶æ, ¶mieræ, energia, woda). Ponadto od mlvla druida i czynnika losowego zale¿y jaki bêdzie poziom przyzwanej istoty (mo¿e to byæ "tiny", "lesser", "normal", "greater" i "lord" odpowiednio na poziomach 24, 33, 45, 66 i 90). ¯ywio³aki bij± bardzo konkretnie wrêcz i u¿ywaj± czarów odpowiednich dla swojego ¿ywio³u. Mo¿na posiadaæ tylko jednego ¿ywio³aka. Druid który przywo³uje ¿ywio³aka po wykonaniu zaklêcia musi skupiæ siê na utrzymaniu kontrolii nad nim przez kilkana¶cie sekund (to czas w którym ¿ywio³ak jest nieaktywny), walcz±c z nim w umys³owym pojedynku. Je¶li Druid bêdzie siê nadmiernie rusza³, walczy³, rozmawia³ b±d¼ rzuca³ zaklêcia to przegra ten umys³owy pojedynek, a wtedy ¿ywio³ak ze w¶ciek³o¶ci± rzuci siê na Druida.
Rage
Kolejny czar dostêpny tylko druidowi. Rage to czar który pozwala na¶ladowaæ ataki pokonanych wcze¶niej potworków. Ka¿de zabicie potworka przez Druida daje mu jego dusze, któr± mo¿e u¿yæ aby wykonaæ atak. Po u¿yciu tracimy dusze, mo¿emy jednak je kolekcjonowaæ (np. zabicie 40 behemothów na huncie powoduje ¿e bêdziemy mogli rzuciæ 40x jego rage, po czym bêdziemy musieli znów zabijaæ behemoty). Ka¿dy powtorek ma swój atak który wykonuje kiedy go Ragujemy, np. Vap Dragon u¿ywa Enery Beam, Behemoth u¿ywa Meteor a Brachosaur -> Rage of the Skies. Druid wpisuje po prostu utevo res ina "Vap Dragon" i natychmiastowo rzuca czar Energy Beam, trac±c jedn± dusze potworka. Liste dusz do Rage mo¿na podgl±dn±æ wpisuj±æ !rages, a dusze zapisuj± siê przy wylogowaniu i restarcie serwera wiêc mo¿na je kolekcjonowaæ tygodniami. Ka¿dy druid mo¿e posiadaæ maksymalnie 255 ³adunków rage danego rodzaju (np. mo¿emy mieæ 255 vap dragonów, 255 behemothów, ale ju¿ nie mo¿emy mieæ 350 over-mindów).
Rzucanie czaru Rage oprócz tego ¿e zabiera nam jego dusze, jest ca³kowicie darmowe, nie traci wogóle punktów many.
Odno¶nie enchant gemów na serwerze:
Enchanty na Lyramionie pozwola rozszerzyc mozliwosci ekwipunku graczy. Do pancerzy, nogawic i helmow bedzie mozna wkladac specjalne "ability gems". Takie gemy daja postaci pewna ceche, zalezna od rodzaju gema. Aby stworzyc dany gem nalezy zebrac potrzebne materialy, kazdy gem to inny zestaw materialow ktore nalezy zdobyc od potworkow, bossow, specjalnych lokacji, npc itp. Gracz moze miec tylko jeden gem danego rodzaju. Przy tworzeniu gema losuje sie jego sila, tzn ze mozemy stworzyc gem slaby albo mocny - kwestia przypadku. Troche to zakrecone wiec posluze sie przykladem. Gem of Vitality zwieksza maksymalne hp postaci o dany procent. Dla tego rodzaju gema zakres wynosi od 1 do 80, tzn. ze tworzac gem mozemy na przyklad stworzyc taki ktory daje hp+60%. innym razem mozemy stworzyc taki ktory daje hp+1% czyli bezuzyteczny, takze wiaze sie to z pewnym ryzykiem. Nie mozna zalozyc dwoch Gem of Vitality na raz - tzn. mozna ale bedzie sie liczyl tylko ten o najwiekszej mocy.
Zaleznie od rodzaju i sily danego pancerza/nogawic itp bedzie odpowiednia ilosc slotow na gemy. W przypadku zwyklych pancerzy typu brass armor, plate armor nie bedzie mozliwe wlozenie zadnego gema. Dla przykladu w k-armor mozna wlozyc jeden gem a w Force Armor (na screenie) az cztery. Gemy mozna wkladac i wyjmowac z pancerzy, nie sa one wczepiane na stale. Jednak usuniecie/wlozenie danego gema bedzie mozliwe tylko w przypadku kiedy gracz nie ma battle.
Aktualne dane serwera:
> 38 oskryptowanych itemow, 42 questy i 22 przelaczniki
> 221 skryptow sztucznej inteligencji atakow i kontraatakow potworkow
> 167 regularnych potworkow, 15 summonow, 24 specjalnych potworkow, 24 rodzajow elementali oraz pieciu bossow
> 48 npc'kow
> 98 czarow dostepnych graczom i 137 czarow specjalnych tylko dla potworkow
> mapka ma wielkosc 49,9 mb, szerokosc i wysokosc 9000 kratek, 410 domkow mozliwych do wykupienia przez graczy, 6574 potworki sie respia na mapce w cyklach regularnych.
I WIELE WIELE WIECEJ!
Offline
Zapowiada siê za*******e! Niestety albo poczekamy 2 latya zanim to wyjdzie, albo nic nie ruszy i skoñczy siê na gadkach... Jednak je¿eli siê uda to bêdzie wielkie GZ!
Ostatnio edytowany przez Seeker (2009-08-23 15:24:25)
Offline
Ten serwer na pewno zrobi Furorê! Mam nadziejê, ¿e wystartuje. Od razu daj znaæ na T11
Offline
Test serwer Lyramiona juz wustartowal i niebawem zostanie ukonczona wersja finalna. Dzwiek jak i muzyka dzialaja doskonale tak wiec uwierz, ze nie skonczy sie na gadkach
Offline
to super ots bedzie lol .... nic dodac nic ujac chyba T11 go opanuje xD czyzby temat zdjec z tego otsa byl obszerniejszy niz z WypasOTS
Offline
Rusza test Serwer! Mo¿na zak³adaæ ju¿ konta i graæ!
Strona: lyramion-ots.pl
Offline
Zbanowany
Zapowiada siê wyje.bi¶cie.!
Offline
Kowal napraw klienta jak zale¿y Ci na graczach.
Offline