Nie tylko o Tibii i OTS...
Wchodzimy w silnik data/monster kopujemy byle jakiego stworka ktory tam jest oprozniamy zawartosc i w klejamy tam:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Aqua Demon" nameDescription="aqua demon" race="water" experience="30000" speed="3800" manacost="0">
<health now="22500" max="22500"/>
<look type="12" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="2016"/>
<targetchange interval="2000" chance="10"/>
<strategy attack="70" defense="10"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag runonhealth="2500"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" skill="200" attack="350"/>
<attack name="hydra poisonwave" speed="3000" min="-220" max="-340" chance="25"/>
<attack name="death shot" speed="2500" min="-240" max="-340" chance="35"/>
<attack name="poison shot" speed="5500" min="-240" max="-340" chance="55"/>
<attack name="manadrain" interval="1000" chance="13" range="7" min="-300" max="-600"/>
<attack name="manadrain" interval="1000" chance="6" radius="5" target="0" min="-150" max="-350">
<attribute key="areaEffect" value="poison"/>
</attack>
<attack name="strength" interval="1000" chance="6" radius="5" target="0">
<attribute key="areaEffect" value="blackspark"/>
</attack>
<attack name="water" interval="1000" chance="34" range="7" radius="7" target="1" min="-310" max="-600">
<attribute key="shootEffect" value="water"/>
<attribute key="areaEffect" value="waterarea"/>
</attack>
<attack name="firefield" interval="1000" chance="10" range="7" radius="4" target="1">
<attribute key="shootEffect" value="water"/>
</attack>
<attack name="energy" interval="1000" chance="15" length="8" spread="0" min="-500" max="-850">
<attribute key="areaEffect" value="energy"/>
</attack>
</attacks>
<defenses armor="90" defense="111">
<defense name="healing" interval="1000" chance="9" min="1500" max="2500">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
<defense name="healing" interval="1000" chance="17" min="600" max="1000">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
<defense name="speed" interval="1000" chance="5" speedchange="1901" duration="7000">
<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity physical="0"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="1"/>
<immunity poison="1"/>
<immunity lifedrain="1"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="1"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<summons max="4">
<summon name="water elemental" interval="1000" chance="10" max="4"/>
<summon name="water elemental" interval="1000" chance="10" max="4"/>
</summons>
<voices interval="5000" chance="10">
<voice sentence="Bushahaha" yell="1"/>
<voice sentence="Your Ded!" yell="1"/>
<voice sentence="Aqua Demon this is a cool." yell="1"/>
<voice sentence="Aqua power is king!"/>
<voice sentence="Hunted For you." yell="1"/>
</voices>
<loot capacity="5000">
</loot>
</monster>
i szukamy pliku monsters edytuj go i wklej tam <monster name="Aqua Demon" file="aqua demon.xml" />
Ostatnio edytowany przez dzido (2007-11-25 07:55:35)
Offline
Aqua Demon a "race=fire"? ^^
Beznadziejny monster... Nawet loota nie dodałeś.. i w ogóle..
Mi sie nie podoba...
Offline
bo on sie w wodw zamnieni jak padnie.
Offline
Zbanowany
Potworek Spoko ale... mogłeś tylko edytować a nie poprawić w jednym miejscu i wkleić znowu xD
Offline
no to sorka za tamto
Offline
Refresh!!!! Demodras nie rerfeshuj tematów, za to ban
Offline
Mi to dziła ale gdy robie /m aqua demon to wtedy pojawia sie lecz go nie widac a gdy go leje i zabiję to z niego pojawia sie krew. :?
Offline
Ja tam do monstera nic niemam ale następnym razem kody do skryptów dodawaj w
[ code ][ /code ]
;] (Bez spacji )
Ostatnio edytowany przez Adachi (2009-03-16 16:54:45)
Offline