Batorun - 2008-06-21 21:10:25

Witam. Mam taki problem. Mam ots pod SQL i mam skrypty na enchantowanie, wszystko ładnie pięknie, tylko jak korzystam z broni enchantowanej to po jednym uderzeniu z enchantem, znika dana broń. Nawet nie wraca do pierwotnego zwykłego stanu, tylko znika. Co mam zrobić żeby działało to poprawnie i żebym mógł zmieniać "żywotność" enchantingu? Proszę o pomoc.

Hero - 2008-06-21 21:35:51

Hmmm.... A Masz Ustawione, Żeby Się Amunicja Nie Kończyła ??

Batorun - 2008-06-21 21:49:04

Tak, mam tak ustawione, ale to nic nie daje. Proszę o pomoc.

Hero - 2008-06-21 21:51:18

Wlep To Do Siebie Do actions/scripts/(Enchantowanie).lua

Spoiler:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local gems = {2146, 2147, 2149, 2150}
local egems = {7759, 7760, 7761, 7762}
local altars = {{7508, 7509, 7510, 7511}, {7504, 7505, 7506, 7507}, {7516, 7517, 7518, 7519}, {7512, 7513, 7514, 7515}}
local weapons = {2383, 7384, 7406, 7402, 2429, 2430, 2435, 7380, 2454, 2423, 2445, 7415, 7392, 2391, 2544}
local eweapons = {{7763, 7744, 7854, 7869}, {7765, 7746, 7856, 7871}, {7766, 7747, 7857, 7872}, {7767, 7748, 7858, 7873}, {7768, 7749, 7859, 7874}, {7769, 7750, 7860, 7875}, {7770, 7751, 7861, 7876}, {7771, 7752, 7862, 7877}, {7772, 7753, 7863, 7878}, {7773, 7754, 7864, 7879}, {7774, 7755, 7865, 7880}, {7775, 7756, 7866, 7881}, {7776, 7757, 7867, 7882}, {7777, 7758, 7868, 7883}, {7839, 7840, 7838, 7850}}

local type = item.type
if type == 0 then
type = 1
end

local mana = 300 * type
local soul = 2 * type

if isInArray(gems, item.itemid)== TRUE then
   for aa=1, #gems do   
   if item.itemid == gems[aa] then
   a=aa
   end
   end
   if isInArray(altars[a], item2.itemid)== TRUE then
      if getPlayerMana(cid) >= mana and getPlayerSoul(cid) >= soul then
      doTransformItem(item.uid,egems[a])
      doPlayerAddMana(cid,-mana)
      doPlayerAddSoul(cid,-soul)
      doSendMagicEffect(frompos,39)
      else
      doPlayerSendCancel(cid,"You dont have mana or soul points.")
      end
   else
   return 2
   end

elseif isInArray(egems, item.itemid)== TRUE then
   for bb=1, #egems do   
   if item.itemid == egems[bb] then
   b=bb
   end
   end
   if isInArray(weapons, item2.itemid)== TRUE then
   for cc=1, #weapons do   
   if item2.itemid == weapons[cc] then
   c=cc
   end
   end
   doTransformItem(item2.uid,eweapons[x][x])
   doSendMagicEffect(frompos,39)
   doRemoveItem(item.uid,1)
   else
   doPlayerSendCancel(cid,"You can't enchanted this.")
   end
else
return 0
end
return 1
end

Powinno Działać ;)
Tam Gdzie Czerwone "x" Wpisz "c", A Gdzie Zielone, Wpisz "b"

Batorun - 2008-06-21 21:56:12

Dodałem to, ale teraz jest jeszcze gorzej jak enchantuje to tworzy jakąś taką smugę podobną do lawy (w backpacku -.-) zamiast zenchantowanej broni... Proszę o pomoc.

@EDIT
Ta poprawka to tylko zwróciła mnie do punktu wyjścia... Proszę o pomoc.

Hero - 2008-06-21 21:58:36

Chciałem Pomóc, Mi Działa Wsio GooD :P
ps. A Zastąpiłeś Jak Napisałem??

Batorun - 2008-06-21 22:07:38

Może wytłumacz trochę dokładniej, bo zmiana tylko w enchantowanie.lua za wiele nie pomoże... Tu trzeba czegoś więcej...

Hero - 2008-06-21 22:09:47

Wiesz Co? Wszystko Zależy Od Skryptu ... No i Trochę Od Silnika ... Ale Dałem Ci, Działający w 100% Skrypt Gdzie Na Moim Silniku Jest Wszystko Dobrze, Nic Się Nie Kończy, etc.

Spoiler:

-- Enchantowanie
<action itemid="2146" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="2147" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="2150" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="2149" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7759" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7760" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7761" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7762" script="enchantowanie.lua" />

/\ A To Masz??

Batorun - 2008-06-21 22:19:10

Mi chodzi o to że z początku działało to, ale tylko na dwie bronie, więc próbuję na więcej, ale jak widać mi nie idzie...

Hero - 2008-06-21 22:23:23

To Ja Już Nie Wiem... Podałem Ci ... I Dupa ... Ja Się Nie Znam Na Skryptach, Umiem Robić Dobrze Czary :D

Batorun - 2008-06-22 11:00:24

@REFRESH
Proszę o pomoc.

Batorun - 2008-06-22 12:54:27

@REFRESH
Proszę o pomoc.

Batorun - 2008-06-29 18:33:53

@REFRESH
Proszę o pomoc.

Maly Wizak - 2008-06-29 19:24:25

ej dlaczego mi to nieedziala na Acku ;/ ja to mam i dupa ;/

Hero - 2008-06-29 19:30:52

@up Na Acku Nie Będzie Ci Działało, Bo Silnik Ni Jest Tak Jakby Ustawiony Na Enchant :)

Visov - 2008-06-30 14:34:22

Wchodzimy w teleport (actionid podłogi: ice-7801, earth-7802, fire-7803, energy-7804).
Pojawiamy się przy ołtarzu (jednak najpierw musimy go zrobić w ME).
Używamy odpowiedniego small gemu na ołtarzu. Kosztem 300 many i 2 souli zamienia się on w encha... magiczny.
Używamy go na broni (spis). Zamienia się ona w swój odpowiednik danego żywiołu.



actions/scripts enchantowanie.lua


function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local gems = {2146, 2147, 2149, 2150}
local egems = {7759, 7760, 7761, 7762}
local altars = {{7508, 7509, 7510, 7511}, {7504, 7505, 7506, 7507}, {7516, 7517, 7518, 7519}, {7512, 7513, 7514, 7515}}
local weapons = {2383, 7384, 7406, 7402, 2429, 2430, 2435, 7380, 2454, 2423, 2445, 7415, 7392, 2391, 2544}
local eweapons = {{7763, 7744, 7854, 7869}, {7765, 7746, 7856, 7871}, {7766, 7747, 7857, 7872}, {7767, 7748, 7858, 7873}, {7768, 7749, 7859, 7874}, {7769, 7750, 7860, 7875}, {7770, 7751, 7861, 7876}, {7771, 7752, 7862, 7877}, {7772, 7753, 7863, 7878}, {7773, 7754, 7864, 7879}, {7774, 7755, 7865, 7880}, {7775, 7756, 7866, 7881}, {7776, 7757, 7867, 7882}, {7777, 7758, 7868, 7883}, {7839, 7840, 7838, 7850}}

local type = item.type
if type == 0 then
type = 1
end

local mana = 300 * type
local soul = 2 * type

if isInArray(gems, item.itemid)== TRUE then
for aa=1, #gems do
if item.itemid == gems[aa] then
a=aa
end
end
if isInArray(altars[a], item2.itemid)== TRUE then
if getPlayerMana(cid) >= mana and getPlayerSoul(cid) >= soul then
doTransformItem(item.uid,egems[a])
doPlayerAddMana(cid,-mana)
doPlayerAddSoul(cid,-soul)
doSendMagicEffect(frompos,39)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You dont have mana or soul points.")
end
else
return 2
end

elseif isInArray(egems, item.itemid)== TRUE then
for bb=1, #egems do
if item.itemid == egems[bb] then
b=bb
end
end
if isInArray(weapons, item2.itemid)== TRUE then
for cc=1, #weapons do
if item2.itemid == weapons[cc] then
c=cc
end
end
doTransformItem(item2.uid,eweapons[c][b])
doSendMagicEffect(frompos,39)
doRemoveItem(item.uid,1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You can't enchanted this.")
end
else
return 0
end
return 1
end



Do actions.xml


<action itemid="2146" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="2147" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="2150" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="2149" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7759" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7760" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7761" script="enchantowanie.lua" />
<action itemid="7762" script="enchantowanie.lua" />



Licze na + ;>

Hero - 2008-06-30 16:22:53

Lol Ty U Ty Jakiś Ślepy Jesteś ?? Ja Już To Dałem ... I Jeszcze Na + Liczysz >.< Dam Ci Za To - A i Używaj Tagów [.spoiler][./spoiler]

www.dirt-bike.pun.pl www.hajtownia.pun.pl www.teatr-przedmiotu.pun.pl www.mago1w.pun.pl www.narutototalgame.pun.pl